„Džiaugiamės, kad šiais metais savo patirtimi ir įžvalgomis apie skaitmeninį marketingą, socialinių tinklų naujienas bei laukiančias tendencijas kalbės 18 profesionalų iš Lietuvos ir užsienio. Tikimės, kad renginys leis marketingistams lengviau priimti sprendimus dinamiškoje skaitmeninio marketingo aplinkoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Renginių seriją atidarys „Mediabrands Digital“ skaitmeninių strategijų vadovas Kasparas Januitis, atskleisdamas įrankius ir sprendimus, kuriais bus galima užtikrinti maksimalų rezultatą skaitmeniniame marketinge šiais metais. Kaip dirbtinis intelektas gali padėti marketingo užduočių optimizacijoje, analizėje ir automatizavime pasakos „Defined Chase“ įkūrėjas Vytis Bareika. LiMA tarptautinio sertifikavimo vadovė Lina Vaikšnorienė pristatys svarbiausias kompetencijas, reikalingas siekiant karjeros skaitmeniniame marketinge bei plačiau papasakos apie mokymosi galimybes. Apie papildytos realybės tendencijas marketinge kalbės papildytos realybės kūrėja Karolina Sinkevič, o „Surfshark“ influencerių marketingo Europos ir Lotynų Amerikos regionų vadovė Gabrielė Palepšaitė apžvelgs influencerių marketingo galimybes 2024 m. Kaip prekės ženklai naudoja virtualius influncerius, atskleis „Oxylabs.io“ partnerysčių marketingo vadovė Diana Baturo.
„EduMint“ bendraįkūrėjas Domantas Širvinskas pasidalins įtraukiančio turinio kūrimo paslaptimis socialiniuose tinkluose. „Instagram“ tendencijas ir pokyčius apžvelgs socialinių tinklų marketingo specialistė Indrė Širkienė, o kaip marketingistams išnaudoti „Pinterest“ tendencijas atskleis jo vyresnioji klientų partnerė Marija Čepulytė.
„Open Agency“ kūrybininkė, tekstų rašytoja Deimantė Vaitkutė renginio dalyvius artimiau supažindins su nauju socialiniu tinklu „Threads“ ir atskleis, kokiems prekės ženklams verta jį naudoti savo komunikacijoje. „Kilo Health“ TikTok kūrybinės komandos vadovė kalbės apie „TikTok“ auditorijos ir turinio transformacijas bei patars, kaip adaptuotis šioje dinamiškoje platformoje.
Savo sėkmės istorija apie milijonus pritraukusią kampaniją dalinsis „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas Linas Migonis ir atskleis, kaip sukurti sėkmingą reklaminį personažą, efektyvų turinį ir eksperimentuoti socialiniuose tinkluose „Tinder“ bei „TikTok“.
Svečias iš Belgijos, Europos duomenų ir marketingo federacijos komunikacijos ir komercijos direktorius Robin de Wouters pristatys tyrimo apie vartotojų požiūrį į privatumą rezultatus.
Renginių seriją uždarys pranešimai su praktiniais skaitmeninio marketingo patarimais. „Relevant“ vadovas Vytautas Karoblis papasakos, į kurias 2024 metų tendencijas verta kreipti dėmesį, o kurias galima ir ignoruoti. Apie naujus naujienlaiškių marketingo reguliavimus „Gmail“ platformoje kalbės „Orbio World“ klientų išlaikymo vadovė Dovilė Žilinskienė ir atskleis, ką daryti, jei naujienlaiškiai krenta į šlamšto aplanką.
„Shrift4“ dirbtinio intelekto strategijos ir plėtros vadovas Martynas Kairys parodys dirbtinio intelekto pokalbių robotų vertę. Naujausias UX/UI dizaino tendencijas apžvelgs „Mediapark“ projektų vadovas Žilvinas Mišinys, o „NordVPN“ mobiliųjų aplikacijų marketingo vadovė Gabrielė Jurgelevičė dalinsis patirtimi, kaip sėkmingai vystyti mobiliųjų programėlių marketingą.
Trijų popiečių konferencija internetu „Digital Marketing Update’24“ vyks sausio 30, 31 ir vasario 1 dienomis. Daugiau informacijos čia.
Konferenciją organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei devyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1400 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.