Vieno kozirio nebepakanka
„Kasmet vykdant Reputacijos tyrimą, paprastai būna viena labai aiški pagrindinė tema, kuri iš esmės galėdavo nulemti viską – pandemijos pradžia ir pagalba medikams, verslo veiksmai per karantiną, tuomet – reakcija į naują Rusijos invaziją į Ukrainą ir parama užpultai šaliai. Tačiau šiemet vienos temos-didvyrės nėra ir grįžo seniai regėtas kompleksiškumas. Šiemet nebepakanka kuriant savo reputaciją būti geru tik vienoje dominuojančioje srityje, nes turi atsižvelgti į begalę jų – tebesitęsiančio karo, infliacijos, tvarumo, socialinės atsakomybės ir kitų“, – mano „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė R. Gaudiešienė.
Kaip ir 36-as kilometras maratonininkams, taip ir pastarieji metai Lietuvos verslui reputacine prasme galėjo tapti ir palaima, ir prakeiksmu, kadangi toks kompleksiškumas apnuogina tikrąsias organizacijos vertybes.