Jis atiteko daugiausiai balų už apdovanotus projektus surinkusiai agentūrai. Šiemet nugalėtojais tapo Komunikacijos industrijos asociacijos narė, jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje veikianti komunikacijos agentūra „Integrity PR“ – šį titulą ji perėmė iš komunikacijos agentūros „Bosanova“.

„Metų komunikatore“ tapo Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadovė Luka Lesauskaitė. Ji įvertinta už aktyvią komunikaciją ir visuomenės stereotipų laužymą migrantų atžvilgiu, greitį, efektyvumą bei lyderystę, organizuojant pagalbą karo siaubiamai Ukrainai.

„Verslo nuomonės lyderis“ jau antrus metus iš eilės buvo renkamas pagal žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ vertinimo metodiką, kuri vertina ne tik asmens matomumą, bet ir eksperto „komunikacinį svorį“ žiniasklaidoje. Juo, kaip ir pernai, tapo banko „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas.

Specialų apdovanojimą „Išbandymas viešumu“ iškovojo policijos generalinis komisaras Renatui Požėla. Jam, Lietuvoje siaučiant pandemijai ir suvaržymams bei per šalį vilnijant protestų bangai, teko laviruoti tarp pareigos užtikrinti saugumą ir teisės piliečiams laisvai reikšti savo nuomonę. Jis demonstravo lyderystę, nesislėpdamas už kolegų nugarų, o pats siekdamas dialogo ir su itin aršiai nusiteikusiais protestuotojais.

Nesibaigiantys iššūkiai dar kartą pabrėžė komunikacijos reikšmę, o kartu atkreipė dėmesį į žmones, kurie tą komunikaciją kuria – matėme įkvepiančių lyderystės pavyzdžių ne tik Ukrainoje, bet ir Lietuvoje.
D. Kuras

„Žmonių požiūriai yra skirtingi, todėl bandydami gyventi sudėtingame laike, mes turime žinoti, kurį instrumentą, kokiu metu panaudoti. Komunikacija yra tarsi gyvybės pluoštas, kuris visuomenę sujungia. Nesant komunikacijos, tas pluoštas ỹra ir visuomenės tampa gaujomis, kurios ilgainiui pasidaro agresyvios kitų atžvilgiu“, – renginio atidarymo metu teigė Komunikacijos industrijos asociacijos Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Šiemet organizatoriai sulaukė daugiau paraiškų nei pernai – konkursui buvo pateikti net 111 projektų, kuriuos vertino tarptautinė 16 ekspertų komisija. Atsižvelgiant į pasaulio aktualijas ir augančią lyderystės svarbą, šiemet kategorijų sąrašas buvo papildytas ir nauja „Lyderystės komunikacijos“ nominacija.

„Nesibaigiantys iššūkiai naujų Apokalipsės riterių pavidalu dar kartą pabrėžė komunikacijos reikšmę, o kartu atkreipė dėmesį į žmones, kurie tą komunikaciją kuria – matėme įkvepiančių lyderystės pavyzdžių ne tik Ukrainoje, bet ir Lietuvoje. Kita vertus, išvydome ir tai, kaip puikiai melą įvaldžiusios yra blogio jėgos. Būtent nuo lyderių bei komunikacijos specialistų priklauso, kiek komunikacija bus įdomi, įkvepianti, paveiki bei empatiška. Kaip ir nuo kiekvieno iš mūsų pasirinkimų priklauso, kiek organizacijų bei valstybių veikloje bus svarbios vertybės ir kada įveiksime melą“, – renginio atidarymo metu sakė Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkas, komunikacijos ir tvarios veiklos ekspertas Donatas Kuras.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau devintą kartą organizavo Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).

Balsą favoritui atiduoti galėjo ir renginio žiūrovai – „Publikos balso“ statulėlė atiteko Ukrainos vaizdus atspindinčios nuotraukų parodos Vilniaus geležinkelio stoties perone idėjos autoriams – Lietuvos geležinkeliams.

Lentelėje apačioje pateikiami geriausiais „PR Impact Awards 2022“ konkurse pripažinti projektai. Balsą favoritui atiduoti galėjo ir renginio žiūrovai – „Publikos balso“ statulėlė atiteko Rusijos karo Ukrainoje nuotraukų parodos autoriams „Lietuvos geležinkeliai“.