Tai kas tie konkurentai?

Verslo atstovai kartais pamiršta faktą, jog jų tiesioginiai konkurentai nebūtinai yra konkurentai ir organinėje „Google“ paieškoje. „Pastebiu, kad nemažai verslų paprasčiausiai nepagalvoja, jog konkurentus galima patikrinti ir iš SEO pusės. Arba – tikrinasi ne tuos, kurie iš tiesų yra jų organinio srauto konkurentai. Dėl to prarandamas konkurencinis pranašumas viename geriausiai konvertuojančių marketingo kanalų,“ – dalinasi įžvalgomis A. Leonavičius.

Tad kaip tuos SEO konkurentus atrasti? Pirmiausia A. Leonavičius siūlo paieškoje panaudoti svarbiausią savo raktažodį. Dėmesį reikėtų kreipti tik į organinius paieškos rezultatus (ne remiamą turinį), ir tai geriausia daryti naršant privačiuoju režimu (angl. Incognito). Pirmosiose pozicijose, aukščiau nei mūsų svetainė matomi rezultatai ir yra esminiai SEO konkurentai.

Kitas etapas – detali šių išgrynintų konkurentų analizė.