„Sulaukėme net 33 išskirtinių kandidatų su savo iššūkių ir sėkmės istorijomis po neeilinių 2020-ųjų. Ir tai tik 4-iais kandidatais mažiau nei praėjusiais metais! Tuo itin džiaugiamės ir tai didelė dovana visai marketingo bendruomenei. Nuoširdžiai tikime, kad dalyvavimas Metų CMO yra ne tik puiki nuveiktų darbų ir pasiekimų savirefleksija, bet ir stiprus impulsas bei pavyzdys rinkai, ypač tokių permainų metu“, – džiaugiasi konkurso organizatorė LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
LiMA organizuojamuose rinkimuose kandidatų paraiškos buvo vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus. Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovavosi rinkdama Metų CMO TOP10, buvo marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2020 metais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vertinimo komisijos narė, ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė Lineta Ramonienė pastebi, kad pandemija marketingo vadovus pakėlė vienu laipteliu aukščiau. Pasak jos, iš paraiškų matosi, kad organizacijose pakilo marketingo funkcijos branda, marketingo vadovai drąsiai ėmėsi padidėjusios atsakomybės, buvo kūrybiški, įtraukė į veiklas savo komandas ir demonstravo tarpfunkcinį įsitraukimą rinkodaros projektuose.
„Komisija didelį dėmesį skyrė ne tik tiesioginiams marketingo vadovo sėkmės rodikliams ir pasiektiems rezultatams, bet ir kvalifikacijos kėlimui bei visuomeninės veiklos aspektui. Taip pat atsižvelgėme ir į kandidatų verslo sektoriaus kontekstą, kad būtų įmanoma geriau pasverti organinius ir išskirtinius augimo rodiklius“, – apie stipriausiųjų dešimtuko atrankos niuansus pasakoja L. Šiautkulis.
Šiemet į geriausiųjų rinkodaros vadovų dešimtuką pateko „Omnisend“ marketingo vadovė Veta Armonaitė, „Auga Grup“ rinkodaros ir tvarumo vadovas Gediminas Judzentas, „Pigu.lt“ marketingo vadovas Ernestas Kačerauskas, „Voltas IT“ (vysto prekės ženklą OBDeleven) pardavimų ir marketingo vadovė Vilma Launikonienė, „Delfi“ rinkodaros skyriaus vadovas Irmantas Matilionis, „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis, „15min“ rinkodaros vadovė Rima Olberkytė-Stankus, „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius, SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus ir „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė. Dešimtukas išvardintas abėcėline tvarka pagal nominantų pavardes.
„Turbūt svarbiausias aspektas, atsiskleidęs stipriausiose paraiškose – fokusas ne tik į transakcinius ir taktinius rodiklius, bet ir į ilgalaikius strateginius pokyčius bei tvarios komandos formavimą. Buvo ypač džiugu matyti vadovus, tiesiogiai įvertinančius savo komandų darbus ir pasiekimus“, – teigė vertinimo komisijos narys, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas.
Linas Šiautkulis pasakojo, kad metų marketingo vadovų TOP10 paaiškėjo po kaip niekad gausios komisijos balsavimų rezultatų. „Nors ir labai norėtume apdovanoti kiekvieną, džiaugiamės, kad dėl TOP dešimtuko komisija buvo vieninga. Žinoma, kitas etapas bus dar didesnis iššūkis tiek komisijai, tiek ir kandidatams, kuriems gali tekti papildomai pagilinti, ar praplėsti paraiškoje pateiktą informaciją“, – dalinosi jis.
Pretendentų paraiškas vertino rekordiškai didelė, net 13-os narių komisija, sudaryta iš LiMA valdybos narių: „BPN Lietuva“ direktoriaus Lino Šiautkulio, „Orkla Care“ marketingo ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims, KTU docentės ir praktikės Ornelos Ramašauskaitės, „Mediapark“ partnerio Andriaus Kontrimavičiaus, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovo Mato Pociaus, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovo Andriaus Milinavičiaus ir verslininko, Žinių radijo laidos „Rinkodaros guru“ autoriaus Giedriaus Juozapavičiaus. Komisijoje dirba ir „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, personalo valdymo profesionalų asociacijos (PVPA) direktorė Aušra Bytautienė, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos pirmininkas, agentūros „Agency 1323“ partneris Artūras Jonkus, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, tarptautinių LiMA marketingo sertifikavimo kursų dėstytoja doc. dr. Lineta Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir Metų CEO'20, UAB „Tesonet“ CEO ir vienas įkūrėjų Tomas Okmanas.
Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas birželio 4 d. vyksiančioje vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“.