„Sulaukėme 25 stiprių marketingo vadovų paraiškų, todėl komisijai teko išties sudėtinga užduotis iš jų išrinkti dešimtuką. Kandidatai buvo vertinami dviem aspektais – marketingo vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2023-aisiais. Džiaugiamės tokiais stipriais kandidatais ir nuoširdžiai tikime, kad dalyvavimas Metų CMO yra ne tik puiki nuveiktų darbų ir pasiekimų savirefleksija, bet ir stiprus impulsas bei pavyzdys rinkai“, – džiaugiasi konkurso organizatorė LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė

Į finalinį dešimtuką (pagal abėcėlę) pateko Ieva Balkevičiūtė, „LastMile“ marketingo vadovė; Akvilė Dagilytė, „SPA Vilnius“ marketingo direktorė; Andrejs Dudko,“IKI Lietuva“ marketingo departamento vadovas; Gražvydas Kaminskas „NFQ Technologies“ marketingo vadovas; Aurimas Kapočius, „Bitė Lietuva“ marketingo direktorius; Kristina Mažeikytė, „Lidl“ marketingo vadovė; Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ marketingo vadovas; Dovilė Seliukė, „Keliauk Lietuvoje“ turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė; Mantas Velykis, LRT rinkodaros skyriaus vadovas ir Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.

„Gera matyti, kad Metų CMO konkurse sulaukiame daug ir įvairių paraiškų ne tik iš privataus, bet ir viešojo sektoriaus įmonių. Marketingo vadovai susiduria su skirtingais skirtinguose sektoriuose, siekdami tikslų tiek su itin mažais, tiek su dideliais biudžetais, bet veikdami labai konkurencingoje aplinkoje. Drąsa, gebėjimas įdarbinti duomenis ir ryški lyderystė komandoje, bei strateginės įžvalgos įmonės lygiu yra skiriamasis bruožas vienijantis visus dešimt geriausių marketingo vadovų,“ – pastebi rinkimų komisijos narė, „Metų CMO’24“ Giedrė Vilkė.

Giedrė Vilkė

„Šių metų dešimtukas yra itin stiprus – jame daug konkurencijos, kūrybos, strategijos bei taktikos balanso ir atidavimo savo darbui. Visada su nekantrumu laukiu CMO vertinimo, nes tai man karūnuoja metus ir įprasmina marketingo vaidmenį organizacijose. Kai matai, kiek daug sukurta ir įgyvendinta, supranti, kad tas vaidmuo su kiekvienais metais tik stiprėja. Džiaugiuosi, CMO dešimtukas yra puikiai įvaldęs tiek kietąsias, tiek minkštąsias marketingo kompetencijas. Paraiškose netrūko atvirumo pokyčiams, lankstumo, holistinio mąstymo, komandos įkvėpimo, rinkos supratimo bei techninių marketingo kompetencijų pavyzdžių. Kandidatų dešimtukas iš kitų išsiskyrė tuo, kad jie ne tik prižiūri marketingo veiklas, bet sąmoningai valdo, formuoja ir plėtoja visą marketingo sritį organizacijos,“ – sako komisijos narė Dr. Lineta Ramonienė.

Lineta Ramonienė

„Man asmeniškai labai svarbu, kad prie iniciatyvos vis aktyviau jungiasi ir viešojo sektoriaus marketingo atstovai. Valstybės masteliu marketingas vis dar retai matomas kaip strateginė organizacijos kompetencija“, – sako rinkimų komisijos narė Rūta Gaudiešienė, SMP.

Rūta Gaudiešienė

„TOP dešimtuke atsidūrusius ir į jį nepatekusius kandidatus skiria vos kelios dešimtosios procento, tad tai parodo, kaip marketingo vadovui svarbu ne tik kurti puikius rezultatus savo komandose, bet ir juos tinkamai juos reprezentuoti“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Kandidatus vertino marketingo ekspertų ir verslo lyderių komisija: „Metų CMO’23“, e-komercijos ekspertė G. Vilkė, „Metų CEO’23“ ir „Akola Group“ (buv. „Linas Agro Group“) generalinis direktorius D. Zubas, „Civitta“ partnerė bei marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė R. Gaudiešienė, „Ogilvy“ strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė D. Plauškaitė-Camacho Andrade, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė L. Ramonienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė L. Duksaitė-Iškauskienė, „Salve Agency“ vadovas A. Jonkus, „BPN Intense“ direktorius L. Šiautkulis, „Metų CMO’20“ ir „Šiaulių bankas“ marketingo vadovė R. Gudaitė, marketingo konsultantas ir „Rinkodaros guru“ autorius G. Juozapavičius, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas A. Milinavičius, „NFQ Technologies“ el. pašto marketingo skyriaus vadovas M. Pocius ir „Nord Security“ marketingo vadovė bei „Metų CMO’21“ T. Sabaliauskienė.

Kitame rinkimų etape balandžio 3–9 dienomis bus organizuojami atrinktų kandidatų individualūs interviu su rinkimų komisija, o visi norintys artimiau susipažinti su stipriausių marketingo vadovų dešimtuku tai galės padaryti atvirose diskusijose balandžio 10 ir 11 d.

Metų marketingo vadovas (-ė) bus paskelbtas balandžio 18 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’24“.