Gegužės 30 dieną vyksiančiame renginyje „PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Išaugęs paraiškų kiekis ir jau parduoti beveik visi bilietai rodo, kad šis renginys tampa solidžiu, rimtai vertinamu tarptautiniu komunikacijos profesionalų renginiu. Surinkome solidžią tarptautinę vertinimo komisiją, tikrai bus įdomu pamatyti atrinktus geriausius darbus, iš kurių bus galima mokytis“, – sako už nominacijas atsakinga „PR Impact Awards 2019“ organizatorė Romualda Stonkutė.
Šiemet nustebino ypač aktyvus viešasis sektorius. Daugiausiai paraiškų – net 16 – pateikta būtent „Viešojo sektoriaus komunikacijos“ kategorijoje. Kartu su NVO, viešojo sektoriaus projektai sudaro kone ketvirtadalį visų projektų.
„Tai rodo augantį viešojo sektoriaus komunikatorių profesionalumą, vis didesnį dėmesį, skiriamą komunikacijai, ir drąsius, inovatyvius, efekyvius viešojo sektoriaus kūrybinius sprendimus“, – komentuoja R. Stonkutė.
Antra pagal aktyvumą nominacijų kategorija – „Integruota komunikacija“, joje sulaukta 13 paraiškų. Trečią vietą pagal populiarumą dalinasi dvi nominacijų kategorijos: „Renginys“ ir „Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija“, kuriose pateikta po 11 paraiškų.
Paraiškas pateikė ir didžiųjų prekių ženklų kompanijos – Lietuvos ir Estijos „Swedbank“, „Bitė Lietuva“, „Maxima LT“, „Rimi Lietuva“, BIOK Laboratorija, „Vilniaus pergalė“, „Lietuvos paštas“, „Švaros broliai“, BTA ir „Gjensidige“ draudimo bendrovės.
Stambiausi viešojo sektoriaus paraiškų teikėjai – LR Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija, Konkurencijos taryba, Vilniaus universitetas, Kauno technologijos universitetas.
Iš viso paraiškas pateikė 40 originalių teikėjų – Lietuvos ir užsienio ryšių su visuomene agentūrų, verslo įmonių, viešojo sektoriaus įstaigų, laisvai samdomų komunikacijos specialistų. Kai kurie teikėjai atsiuntė po kelias paraiškas, o kai kurie projektai varžysis keliose kategorijose – tai leidžia konkurso taisyklės.
Organizatoriai pastebi dinamiką, kad korporatyvinės komunikacijos projektai tampa integruotos komunikacijos dalimi, atitinkamai ir verslo sektoriaus paraiškų daugiausia pastarojoje kategorijoje, o socialiniai tinklai tampa viena iš svarbiausių komunikacijos dedamųjų dalių ir turi didžiausią potencialą augti.
Paraiškos jau perduotos devyniems tarptautinės vertinimo komisijos nariams (Lietuvai komisijoje atstovauja Aurelijus Katkevičius) – patyrusiems ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertams.
Komisijos atrinkti geriausių projektų trejetukai bus paskelbti gegužės 27 dieną. Gyvas jų pristatymas vyks gegužės 30 dieną renginio „PR Impact Awards 2019“ metu.
Iš viso bus įteikta 14 apdovanojimų šiose kategorijose: Korporatyvinė komunikacija, Integruota komunikacija, NVO komunikacija, Vidinė komunikacija, Skaitmeninė komunikacija, Geriausias socialinės atsakomybės projektas; Renginys; Inovacija komunikacijoje; Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija; Darbdavio komunikacija; Paramos projektų komunikacija; Publikos balsas, o daugiausiai apdovanojimų gavusi agentūra nusipelnys Metų agentūros titulo.
„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.
Šių metų renginys vyks gegužės 30 dieną Vilniaus Tech Parke ir susidės iš trijų dalių – konferencijos su Lietuvos ir užsienio pranešėjų programa, geriausių per metus įgyvendintų komunikacijos projektų pristatymu ir vakarinės dalies su apdovanojimais.