„Mums labai svarbu, kad „Jammi“ maistas būtų prieinamas kuo platesnei auditorijai: čia gali pamatyti ir Saulėtekio studentus, ir šalia Tauro kalno įsikūrusius ambasadų darbuotojus, ir iš ofisų namo važiuojančius miestiečius, ir vėlyvus naktipiečių mėgėjus“ – sako Žilvinas Kuprėnas, „Jammi“ strategijos vadovas.
2025 metais restoranas planuoja atverti du naujos kartos restoranus Vilniuje – Žalgirio ir Ukmergės gatvėse. „Toliau plečiamės ir tobulėjame. Pastaruosius keletą metų didelį dėmesį skyrėme siekdami sukurti patogią užsakymo pateikimo infrastruktūrą, stengėmės tobulinti vidinius procesus ir svečio patirtį – kiekvieną gautą atsiliepimą individualiai nagrinėjame ir, jei jau padarėme klaidą, ją visada pripažinsime ir ištaisysime. Ieškojome patikimų partnerių, kurie padėtų perteikti mūsų kolektyvui svarbias vertybes, visuomenei svarbias žinutes ir užmegzti dialogą su esamais bei potencialiais lankytojais“, – pasakoja Ž. Kuprėnas.
Agentūros „More“ vadovas Erik Murin sako, kad „Jammi“ išsiskiria iš kitų šio sektoriaus įmonių savo dėmesiu socialinėms problemoms: „Paprastai klientų pagrindinis tikslas yra padėti pritraukti daugiau lankytojų, tačiau „Jammi“ savo komunikacija pirmiausiai siekia šviesti visuomenę įvairiomis temomis, mažinti neapykantą, trintį, skatinti empatiją. Labai lengva ir įdomu dirbti su tokiais klientais, kurie tą rūpestį kitais kartais iškelia netgi aukščiau savo pelno. Nors anksčiau kebabai ir pats „Jammi“ asocijavosi su Rytų Europa, tačiau dabar šio tinklo ruošiamu greitu maistu mėgaujasi bene kiekvienas. Neabejoju, kad su „Jammi“ ne tik toliau gerinsime šio patiekalo įvaizdį, bet ir parodysime, koks yra iš tiesų atsakingas lietuviškas verslas.“
„Jammi“ – 2006 m. įkurtas lietuviškas greitojo maisto tinklas, žinomas daugiausiai dėl savo darbo visą parą, kebabų ir kitų greito maisto patiekalų. Šiuo metu tinklas valdo net 17 restoranų Vilniuje, Klaipėdoje bei Šiauliuose, o pagal 2022 m. apyvartos duomenis, „Jammi“ buvo trečias pagal dydį restoranų tinklas Lietuvoje. 2025 m. įmonė numato atidaryti dar mažiausiai du restoranus.
„Jammi“ pasirinkta partnerė komunikacijos agentūra „More“ teikia ryšių su visuomene, korporatyvinės, krizių, skaitmeninės komunikacijos ir tekstų rašymo paslaugas. Tarp didžiausių agentūros klientų yra bankas „Bigbank“, buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklas „Topo centras“, vienintelė ne bankinė investicijų valdymo įmonė Baltijos šalyse „Synergy Finance“, investicinių fondų valdymo bendrovė „Nextury Funds“, užsakomųjų paslaugų bendrovė „Baltic Assist“ ir kiti žinomi prekių