2021.11.08 14:24
„Verslios Lietuvos“ prekės ženklas pakibo ant plauko: ekspertai nesupranta logikos, ministerija ragina žiūrėti plačiau
M360
FOTO:
„Versli Lietuva“ švenčia 12-tą gimtadienį ir džiaugiasi, kad „Omnibus“ tyrimo duomeninis įstaigą žino 81 proc. apklaustųjų. 90 proc. iš jų – vertina teigiamai. Tačiau šitas įdirbis gali nueiti šuniui ant uodegos, nes, tikėtina, „Verslios Lietuvos“ neliks. Ją pakeis „Inovacijų agentūra“. Rinkodaros ir reputacijos ekspertai gūžčioja pečiais: kam griauti tai, kuo galima didžiuotis? Gardus kąsnelis rebrandingo specialistams – bet ar pokyčiams tai pakankamas argumentas? Ekonomikos ir inovacijų ministerija pabrėžia: permainų priežastys slypi ne pavadinime ir ragina į situaciją žvelgti kur kas plačiau.