„Pastaraisiais metais „Via Lietuva“ patyrė didelių pokyčių: einame modernėjimo, vis skaidresnės ir efektyvesnės veiklos keliu. Norime, kad visuomenei nuosekliai būtų pristatoma šalies kelių infrastruktūros būklė, jos pokyčiai ir mūsų įmonės prioritetai. Žinoma, su organizacijos transformacija siekiame ir mūsų įvaizdžio kaitos“, – sako „Via Lietuva“ Korporatyvinių reikalų grupės vadovė Renata Saulytė.
Ji dėkoja visiems konkurso dalyviams už pastangas ir laiką teikiant pasiūlymus bei idėjas bendrovės komunikacijai.
„Via Lietuva“ rūpinasi kiekvienam šalies gyventojui aktualia sritimi, jų darbo rezultatus visi patiriame kasdieninių kelionių metu. Mūsų komandai bus labai įdomu prisidėti prie šio absoliučiai visus šalies gyventojus įtakojančio prekės ženklo komunikacijos tokiu įdomiu bendrovės transformacijos etapu“, – sako „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.
Tarp „co:agency“ klientų yra tokie prekių ženklai ir organizacijos kaip „Luminor“ „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „InMedica grupė“ („InMedica“ klinikos ir „Kardiolitos klinikos“), „Eurovaistinė“, Vilniaus miesto savivaldybė, „DPD Lietuva“, „Philip Morris International“, „Dexcom“, „Warner Bros. Discovery“, „BIOK LAB“ ir kt.
Šiuo metu bendrovė „Via Lietuva“ valdo kiek daugiau nei 21 tūkst. km valstybinės reikšmės kelių ir yra nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių sąraše.