Reinaldas užaugo kulinarų šeimoje, būdamas 13 metų jau dirbo močiutės kepyklėlėje. Bakalaurinį darbą jis iškeitė į nuosavą kavinę ir ėmė vis dažniau suktis maisto fotosesijose, kol ilgainiui tai tapo kasdienybe.
Reinaldas pasakoja, kad maisto fotosesijos produktai dažnai nebūna tokie įspūdingi, kaip kai kurie gali manyti.
„Tavo siekiamybė ir tikslas su tuo produktu yra kuo geriau jį parodyti. Dažnai jis nebūna toks gražus. Visi įsivaizduoja, kad tu vos ne su restoraniniais kepsniais dirbi arba gėlytes dėlioji. Bet dažniausiai tai gauni dešrelę arba darai dešrainį. Imi, bandai tą žalią mėsą parodyti gražiai ir taip toliau“, – pasakoja maisto stilistas.
Anot jo, pasiruošimas fotosesijai ar filmavimui prasideda prieš savaitę. Iš pradžių išgryninama idėja, tuomet tenka lakstyti po prekybos centrus ir turgų. Ten Reinaldas ieško patraukliausiai atrodančių produktų, kuriuos panaudos per fotosesiją ar filmuodamas reklamą.
Maisto stilistas teigia, kad kuo paprastesnis patiekalas, tuo daugiau išbandymų jis reikalauja, o kartais tenka pasitelkti ne tokius skanius pagardus, vienus produktus pakeisti kitais. Jo įrankių dėžutėje galima rasti ne tik įvairių prieskonių, bet ir įrankių, kurie dažniausiai naudojami namų buityje ar netgi statybose.
Daugiau apie tai – Audros Avižiūtės reportaže nuo 16 min.