Praėjus aštuoneriems metams N. Case ledų su sausainiais galima rasti 5000 parduotuvių visose JAV, tarp jų – ir „Whole Foods Market“, „Target“ ir „Safeway“, o „JetBlue“ šiuos ledus pradėjo pardavinėti lėktuvuose, skrendančiuose iš Los Andželo, kur ir įsikūrusi merginos kompanija „Coolhaus“.
N. Case ir kartu įmonę įkūrusi kolegė, o dabar ir jos sutuoktinė Freya Estreller ledų ir sausainių suvožtinius pradėjo pardavinėti 2009 m. muzikos festivalyje „Coachella“. „Nusipirkome labai pigų pašto automobilį, nudažėme jį kaip ledų vežimėlį ir taip pradėjome savo verslą“, – pasakojo N. Case.
Dabar „Coolhaus“ turi 10 maisto vagonėlių, kuriuose prekiauja 23 skonių produktais, tarp kurių – ir ledai su šonine arba kepta vištiena ir pieno kokteiliai su bulvytėmis.
Labai greitai apie „Coolhaus“ ėmė rašyti socialinė žiniasklaida ir žmonės pradėjo ieškoti įdomiųjų ledų automobilio. „Žmonėms ne tik patiko pasakojimas apie mūsų veiklą, bet jie akivaizdžiai norėjo šių geresnių, inovatyvesnių ledų“, – sakė N. Case.
Tyrimų kompanijos „Mintel“ duomenimis, pernai JAV ledų ir šaldytų skanėstų rinkos, kurioje yra ir ledų sumuštinių ir šaldytų sulčių ledų, vertė siekė 12,6 mlrd. dolerių. Čia pirmauja prekės ženklai, naudojantys natūralesnius ingredientus, nes net trečdalis amerikiečių nori kokybiškesnių šaldytų skanėstų ir yra pasiruošę už juos mokėti daugiau.
„Coolhaus“ – aliuzija į XX a. dizaino judėjimą „Bauhaus“, kurį inicijavo olandų architektas, teoretikas Remas Koolhaasas. Pavadinimu norima pabrėžti, kad ledų suvožtiniai atrodo lyg jaukūs nameliai.
N. Case teigimu, šie ledai populiarūs dar ir todėl, kad gaminami iš laisvai auginamų, hormoniniu maistu nešeriamų karvių pieno. „Žmonėms „Coolhaus“ yra tarsi jų pačių išraiška“, – sakė N. Case.