Tai, ką išvydo parduotuvės duonos skyriuje, moterį kone supykino: keisčiausia, kad net parodžius pirštu prekė liko gulėti dar parą
(5)Į parduotuvę užsukęs pirkėjas visada tikisi įsigyti kokybišką prekę. Tačiau kartais nutinka nemalonių situacijų, kai tenka išvysti brokuotą daiktą ar akivaizdžiai jau sugedusį maisto produktą. Sunku spėti, kiek žmonių nueitų tolyn, o kiek ryžtųsi apie tai pranešti prekybininkams. Būtent taip pasielgė vilnietė Ingrida (moters prašymu, vardas pakeistas), vieno iš didžiausių prekybos tinklų parduotuvėje išvydusi akivaizdžiai nebetinkamą vartoti maisto gaminį. Tačiau koks buvo jos nustebimas kad už pranešimą apie nekokybišką maisto produktą ne tik kad nesulaukė padėkos, tačiau buvo paprotinta „neaiškinti“. Kai dar po paros Ingrida išvydo tą pačią sugedusią prekę toje pačioje lentynoje, ryžosi kreiptis į DELFI redakciją ir į Valstybinę maisto veterinarijos tarnybą.