Per pastaruosius metus „Snackbox“ užkandžių prenumeratorių skaičius augo 20 %. Pasirinktu periodiškumu prenumeruojančios įmonės tiesiai į savo biurus gauna pasirinktas prenumeratas: vaisius, gėrimus ar kitus gardžius užkandžius. „Pastebime, kad klientai ypač vertina aukštą kokybę – vis dažniau prie mūsų klientų rato prisijungia įmonės, ieškančios patikimo užkandžių tiekėjo. Tiek mažos, tiek didelės bendrovės nėra linkusios rizikuoti ir užsakyti užkandžių iš kelių parduotuvių, nes tai tiesiog tapo nepatogu ir netvaru, o ir už kokybę nebūna garantuoti“, – patirtimi dalijasi E. Taurinskas.
Tikslingas užkandžių užsakymas – tai mažiau maisto švaistymo, efektyvesnė logistika ir mažesnis CO₂ pėdsakas. Per metus „Snackbox“ sutaupo iki 300 palečių kartono – jų tvarios, daugkartinio naudojimo užkandžių dėžutės mažina atliekų kiekį. Įmonė nuolatos ieško naujų tiekėjų, kurie užtikrintų tiek kokybišką, tiek aplinkai draugišką produkciją bei jų pakuotes.
„Snackbox“ į tvarumą žiūri atsakingai. Bendrovės vadovas pažymi, kad įmonės patalpose naudojama elektra yra gaminama iš atsinaujinančių energijos šaltinių, o ateityje planuoja investuoti į tvaresnius logistikos sprendimus – elektrinius mikroautobusus.

Praeitų metų pamokos sustiprino verslo ambicijas
„Svarbiausias praėjusių metų iššūkis – plėsti ir efektyviai valdyti asortimentą. Daug dėmesio skyrėme verslo procesų modernizavimui – perėjimas prie naujos valdymo sistemos pareikalavo papildomų resursų, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai užtikrins dar sklandesnį užsakymų administravimą. Sekdami vartotojų poreikius, praeitų metų vasarą klientams pasiūlėme ir ledų prenumeratą. Pamatėme, kad potencialo yra ir šiais metais nežadame sustoti“, – pasakoja įmonės vadovas.
Šiais metais bendrovė ir toliau plės savo asortimentą ir tobulins užsakymų platformą. Be tradicinių užkandžių prenumeratų, klientams bus siūlomos naujos paslaugos: specialūs mėnesio pasiūlymai, „starterpack‘ai“, vaisių ir kitų užkandžių rinkiniai (pvz. riešutai, batonėliai ir t. t.) bei kiti sprendimai, leidžiantys taupyti laiką ir užtikrinti, kad kokybiškų užkandžių biure netruktų. E. Taurinskas priduria, kad ilgalaikėje perspektyvoje „Snackbox“ sieks savo klientams pristatyti ne tik užkandžius ir gėrimus, bet visas biurui reikalingas prekes iš vienų rankų.
Dėmesys sveikam bendruomenių gyvenimo būdui
„Snackbox“ įkūrėjai tiki, kad sveika mityba ir aktyvus gyvenimo būdas yra raktas į ilgaamžiškumą. „Tiek man, tiek komandos nariams sportas yra gyvenimo būdas. Dėl to aktyviai remiame įvairias sporto iniciatyvas. Krepšinio, futbolo, padelio varžybų metu dalyvius vaišiname vaisiais, o laimėtojams įsteigiame ir prizus“, – pasakoja „Snackbox“ vadovas.
2025-ieji „Snackbox“ komandai bus intensyvūs naujais sprendimais, veiklos modernizavimu, didesniu asortimentu ir dar stipresniu įsipareigojimu kokybei, tvarumui bei aktyvią gyvenseną propaguojančioms bendruomenėms.