Pellegrini priklauso augančiai dirbtinio intelekto (toliau – DI) sukurtų įtakingųjų industrijai, praneša portalas „Marie Claire“.
„Paklausiau „Chat GPT“ – „kokia yra vidutinio vyro svajonių mergina?“. DI atsakė, kad ji turėtų turėti rudus plaukus, ilgas kojas. Turėjau tikslą, kad ji būtų simpatiška, patraukli ir kuo labiau realistiška. Vyrai išties manė, kad ji tikra. Jie kvietė ją susitikti Dubajuje ir eiti į prabangius restoranus“, – sakė anonimas, sukūręs liūdnai pagarsėjusį Pellegrini avatarą.
Nors DI modeliai jau beveik dešimtmetį naudojami prabangių mados namų, įskaitant „Louis Vuitton“, „Balenciaga“ ir „Calvin Klein“, reklaminėse kampanijose, dabar dirbtiniais modeliais manipuliuojama ir gerokai grėsmingesniais tikslais.