Pellegrini priklauso augančiai dirbtinio intelekto (toliau – DI) sukurtų įtakingųjų industrijai, praneša portalas „Marie Claire“.

„Paklausiau „Chat GPT“ – „kokia yra vidutinio vyro svajonių mergina?“. DI atsakė, kad ji turėtų turėti rudus plaukus, ilgas kojas. Turėjau tikslą, kad ji būtų simpatiška, patraukli ir kuo labiau realistiška. Vyrai išties manė, kad ji tikra. Jie kvietė ją susitikti Dubajuje ir eiti į prabangius restoranus“, – sakė anonimas, sukūręs liūdnai pagarsėjusį Pellegrini avatarą.

Nors DI modeliai jau beveik dešimtmetį naudojami prabangių mados namų, įskaitant „Louis Vuitton“, „Balenciaga“ ir „Calvin Klein“, reklaminėse kampanijose, dabar dirbtiniais modeliais manipuliuojama ir gerokai grėsmingesniais tikslais.

Neseniai ABC atliktas tyrimas atskleidė, kad DI suteneriai nusitaikė į aukšto lygio modelius ir influencerius, kad be jų sutikimo surinktų atvaizdus ir sukurtų kopijas, prisidengusias influencerių vardu, kurie vėliau skatina savo auditoriją pirkti pornografijos prenumeratas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją