Apie tai pranešime spaudai praneša Andrius Norkaitis, bendrovės, teikiančios „eTAKSI“ paslaugą, įkūrėjas ir vadovas.

Ne Lietuvos ryšio operatorių numerių aptarnavimas taip pat susijęs ir su telekomunikaciniais kaštais, todėl įmonė gali pasirinkti, kokių šalių numerius aptarnauti.

“Labai svarbu, ką mes visi kaip gyventojai ir verslas palaikome ir remiame“, - sako A. Norkaitis.

Lietuvių kalba eTAKSI vairuotojams privaloma

Valstybinė kalbos inspekcija siekė, kad pavežėjai kalbėtų lietuviškai ir panaikintų nesąžiningą konkurenciją, tačiau tai vis dar nėra įteisinta įstatymuose. Tačiau eTAKSI pati taiko reikalavimą taksi ir pavežėjimo paslaugą teikiantiems vairuotojams mokėti lietuvių kalbą.

Andrius Norkaitis

„Kelionių metu būna įvairių situacijų. Keleiviui neturi kilti sunkumų paaiškinti kelionės maršrutą ar tiesiog paprašyti, kad patildytų muziką. Mes turime teisę nustatyti aukštesnius reikalavimus klientų aptarnavimui, ypač kai teikiama visuomenei svarbi susisiekimo paslauga“, - sako A. Norkaitis.

„eTAKSI“ paslaugą teikia lietuviško kapitalo UAB „Oryo“ bendrovė, įkurta 2006 m. Vilniuje. Bendrovė yra Bangosios bangos narė, vienijančias skaidraus ir sąžiningo verslo įmones. Įmonė automatizuotai teikia informaciją VMI apie pavežėjų gautas pajamas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Dalintis
Nuomonės