Prekyba internetu Lietuvoje sparčiai populiarėja, todėl nieko nuostabaus, kad atsiranda vis daugiau naujų būdų, kaip perkelti savo verslą į virtualią erdvę. Kuriami įvairūs tinklalapiai, internetinės parduotuvės, elektroninės prekybos platformos. Tiek pardavėjams, tiek pirkėjams tai labai patogu.
Prie prekybos internetu populiarumo pastaraisiais metais prisidėjo ir pandemija. Nesunku pastebėti, kad lankytojų srautai įprastose parduotuvėse nuslūgo, pirkėjų įpročiai gerokai pasikeitė: apsipirkti planuojama iš anksto, parduotuvėse lankomasi rečiau, o gyventojams įpratus dirbti ir tvarkyti kasdienius reikalus, įskaitant apsipirkimą, nuotoliniu būdu, poreikis vykti į prekybos centrus taip pat sumažėjo.
Dabartiniu laikmečiu daugiausiai išlošia tie verslininkai, kurie turi tiek fizines, tiek elektronines parduotuves. Apsipirkimas internetu tapo prieinamesnis ir dėl padidėjusio naudojimosi elektronine bankininkyste, ir dėl to, kad internetinės parduotuvės yra pasiekiamos bet kuriuo paros metu.
Tačiau reikia nepamiršti ir to minusų. Internetu įsigyti daiktas arba paslauga ne visada atitinka mūsų lūkesčius. Jeigu fizinėje parduotuvėje galime prekę tiesiogiai paliesti ir pamatyti, tai internetinėje tokios galimybės neturime. Dažniausiai matome gražiai apipavidalintą reklamą, kuri ne visada atitinka daikto ar paslaugos kokybę realybėje. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos duomenimis (VVTAT), skundų iš vartotojų vis daugėja. Be to, pastebima, kad jeigu anksčiau didesnė dalis vartotojų vietoje netinkamos prekės norėdavo gauti tinkamą, kokybišką, tai dabar dauguma siekia tiesiog atgauti pinigus.