Skaitytojas Vitalijus klausia: „Sveiki. Esu pardavimų vadybininkas ir pakeičiau darbovietę. Su klientais iš senosios darbovietės toliau palaikome dalykinius santykius ir jie pradėjo pirkti prekes iš mano naujojo darbdavio. Senasis darbdavys atsiuntė pretenziją, reikalaudamas atlyginti žalą dėl prarastų klientų. Ar toks reikalavimas teisėtas?“
2021.10.18 07:01
Teisininkas atsako: ar galima naudotis klientų kontaktais, surinktais pas buvusį darbdavį?
www.DELFI.lt
FOTO:
Esant aštriai konkurencijai rinkoje, nieko keista, kad labiausiai vertinami ir ieškomi tokie nauji darbuotojai, kurie ne tik gerai išmano savo darbą, bet ir su savimi gali atsivesti nuolatinių klientų ratą. Tačiau ar darbuotojas, pereidamas dirbti į konkuruojančią įmonę, turi teisę su savimi pasiimti ir klientų kontaktus? Savo įžvalgomis šia tema pasidalijo Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos (LJAA) narys Henrikas Stelmokaitis.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją