Nors įstatymai sako, kad elektroninėse parduotuvėse apsipirkti mėgstantys klientai gali grąžinti daugiau prekių nei tie, kurie jas perka fizinėse parduotuvėse, vis tik nemalonių situacijų išvengti nepavyksta. Kaip žinoti, kuris teisus – verslininkas ar pirkėjas? Į visus su prekių grąžinimu susijusius klausimus atsako Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją