Jei kalbėtume visai paprastai, tai grožio specialisto ir pas jį atėjusio kliento santykiai yra ne kas kita, kaip verslininko ir vartotojo atitikmuo. Klientas yra fizinis asmuo, perkantis paslaugą, o grožio meistras – verslininkas, kuris už sutartą pinigų sumą tą paslaugą atlieka.

Nors toks paaiškinimas skamba paprastai, vis tik akivaizdu, kad dėl šių santykių kyla nemažai klausimų. Pavyzdžiui, ką daryti tuomet, kai grožio paslaugą teikiančiam specialistui nepavyksta atlikti savo darbo? Ar klientas gali kreiptis dėl patirtos žalos atlyginimo? 

„Tai ir yra pagrindinis klausimas, kurį mums užduoda grožio procedūromis nusivylę vartotojai – ką daryti ir kur kreiptis?“, – Delfi teigia Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Rekreacinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė Evelina Vilčinskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją