Kviečiame žiūrėti pranešimo įrašą tema „Vartotojas ir rinkodara: kaip atnešti didžiausią vertę krizės metu?“, kuri atsakys į klausimus:
- Vartotojai ir kitokio vartojimo tendencijos po pandemijos: kaip išlikti reikalingu brandu?
- Pasiruošimas naujam ekonomikos ciklui akseleruotų tendencijų kontekste
- Kaip mums sekasi su turinio dieta ir kodėl blogai?
Temos dalyviai: Linas Šiautkulis – „BPN Lietuva“ vadovas, „Choco Agency“ partneris Tomas Nemūra ir HAVAS grupės Lietuvoje vadovas Šarūnas Mikelevičius.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (2)