Pirkėjai įvertino prekybą internetu

Bendrovė prekiauja azoto trąšomis, augalų apsaugos priemonėmis, sėklomis, sodo ir daržo prekėmis, superka grūdus, taip pat kuria ir gamina skystąsias ir biriąsias azoto trąšas, skirtas ūkininkams, sodininkams ir daržininkams. „Agrochemos“ įmonių grupę sudaro UAB „Agrochema“, SIA „Agrochema Latvia“ bei „Agrochema Eesti“ OU.

Anot G. Brazaičio, prekyba internetu sutapo ir su įmonės siekiais – būti arti savo klientų bei dirbti efektyviau.

„Taigi natūraliai vienas iš įmonės sprendimų buvo žingsnis į elektroninę komerciją. Pirmąją savo elektroninę parduotuvę, adresu eagrochema.lt/sodininkams, 2022 metų balandžio mėnesį atidarėme Lietuvoje. Ji buvo skirta sodininkams ir daržininkams, rezultatai pranoko mūsų lūkesčius. Tapo akivaizdu, kad žmonėms patrauklu bei patogu įsigyti prekių ir internetu“, – kalbėjo pašnekovas.

Įmonė tuo neapsiribojo ir toliau plėtė elektroninės prekybos galimybes. 2023 metų rudenį elektroninę parduotuvę bei savitarną „Agrochema“ pristatė ūkininkams bei žemės ūkio bendrovėms. Tai yra pirmoji Lietuvos elektroninė parduotuvė, kurioje galima įsigyti trąšų, sėklų, augalų apsaugos priemonių profesionaliam naudojimui.

Gerardas Brazaitis

Pasuko į Latvijos elektroninę rinką

Šiais metais įmonė žengė dar vieną svarbų žingsnį – savo asortimentą internetu pasiūlė ir Latvijos pirkėjams.

„Įvertinę Latvijos sodininkų ir daržininkų apsipirkimo internetu įpročius bei motyvus, 2024 metų kovo mėnesį atidarėme Latvijos rinkai skirtą sodo ir daržo trąšų e. parduotuvę eagrochema.lv. Daugiau kaip 50 proc. latviškosios e. parduotuvės asortimento sudaro lietuviškos „Agrochemos“ trąšos. Parduotuvė yra paprasta ir patogi, visa informacija ir konsultacijos teikiamos latvių kalba, užtikrinamas greitas prekių pristatymo terminas, nors prekyba vykdoma iš Lietuvos sandėlių“, – sakė G. Brazaitis.

Jo tikinimu, pirmieji Latvijos parduotuvės pasiekimai vertinami ypač teigimai.

„Per pirmuosius tris veikimo mėnesius Latvijos e. parduotuvė sulaukė beveik 3 kartus daugiau užsakymų nei Lietuvos e. parduotuvė per pirmuosius 3 veikimo mėnesius, o pardavimo planą jau viršijo 2 kartus. Įdomu tai, kad net 91 proc. elektroninės parduotuvės pardavimų sudarė lietuviškos „Agrochemos“ prekės ženklo prekės. Akivaizdu, kad kaimynai patenkinti ir lietuviškų prekių kokybe, patogia, neperkrauta parduotuve, greitu prekių pristatymu“, – patikino pašnekovas.

Anot G. Brazaičio, šiuo metu vertinamas Latvijos ūkininkų nusiteikimas prekes pirkti internetu.

Sėja

E. parduotuvei – dar vienas apdovanojimas

Sėkmingi įmonės žingsnis e. komercijoje neliko nepastebėti, netgi vertinti ir profesionalų. Pernai „Mylimiausios Lietuvos e. parduotuvės“ rinkimuose „Agrochemos“ e. parduotuvė sodininkams buvo apdovanota už tvarius pakavimo sprendimus, o šiemet Latvijos e. parduotuvė komisijos sprendimu įvertinta „Tarptautinio debiuto“ kategorijoje.

Nors Latvijoje „Agrochema“ skaičiuoja jau 20 metus, į elektroninę erdvę žengė tik šiemet. „Agrochemos“ padalinio Latvijoje vadovas Dovydas Zaveckas sako, kad gautas tarptautiškumo apdovanojimas visiškai atitinka eagrochema.lv kūrimo ir diegimo konceptą: komandoje dirba jungtinė Lietuvos ir Latvijos komanda, didžioji dalis prekių yra lietuviškos, čia pritaikyti lietuvių išbandyti, pagal Latvijos rinkos duomenis adaptuoti sprendimai: nuo parduotuvės funkcionalumų, efektyviausių akcijų iki greito prekių pristatymo, kuris vykdomas iš Lietuvos.

„Mylimiausios Lietuvos e. parduotuvės“ rinkimai rengiami jau antrus metus. Rinkimai susideda iš dviejų dalių: gyventojų balsavimo ir komisijos įvertinimo. Per pirmą rinkimų etapą buvo nominuota per 800 e. parduotuvių, o bendras atiduotų balsų skaičius viršijo 16 tūkstančių. Komisija, sudaryta iš devynių e. prekybos, rinkodaros ir tvarumo ekspertų, atrinko dar penkis laimėtojus „Tvariausios pakuotės“, „Tarptautinės meilės“, „Kūrybiškos pradžios“, „Tarptautinio debiuto“ ir „Platformų meilės“ kategorijose.