Pirmas iš lietuvių etapo finišą sėkmingai pasiekė Arūnas Gelažninkas – beveik 402 km įveikė per 4 val. 25 sek. Lietuvis preliminariai bendroje įskaitoje užėmė 33-ią vietą.
A. Gelažninkas nebus pirmas „vienišių“ įskaitoje šiame etape, tačiau nėra ko jaudintis: lietuvis apie 11 min. lenkė čeką Milaną Engelą, kuris bendroje „vienišių“ rikiuotėje prieš šį etapą užėmė antrą vietą.
Arūnas bendroje „vienišių“ įskaitoje išlaiko labai solidžią persvarą prieš artimiausius konkurentus.
„Vienišiai“ 7-ame etape:
- Benjamin Melot 3h 57'59''
- Arūnas Gelažninkas +2:26 min.
- Emanuel Gynes +11:16 min.
Bendra „vienišių“ įskaita (po 7-o etapo):
- Arūnas Gelažninkas 25h 47'10''
- Milan Engel +1:00:49 val.
- Charan Moore +1:21:14 val.
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza 402 km ralio ruožą įveikė per 3 val. 32:32 min. ir preliminariai liko antrame ekipažų dešimtuke.
„Teltonika Racing“ duetas, važiuodamas paskutinius kilometrus, turėjo gana geras pozicijas sėkmingai finišuoti: priešais skriejo tolstantis Sebastienas Loebas, o už V. Žalos važiavo kinai Wei Hanas ir Li Ma.
Etapą laimėjo Sebastienas Loebas („Bahrain Raid Xtreme“), nuo jo V. Žala atsiliko lygiai 23 min. V. Žala po šio etapo bendroje įskaitoje liko 11-oje vietoje.
7-o etapo rezultatai:
1. | S. Loeb | 3:09:32 val. |
2. | N. Al-Attiyah | +5:26 |
3. | C. Sainz | +7:43 |
4. | S. Peterhansel | +9:40 |
5. | Y. Rajhi | +10:03 |
--- | ||
17. | V. Žala | +23:00 |
Bendra visureigių rikiuotė po 7-ių etapų:
1. | Nasser Al-Attiyah | Toyota Gazoo Racing | 23h 52'22'' |
2. | Sebastien Loeb | Bahrain Raid Xtreme | +44:59 |
3. | Yazeed Al Rajhi | Overdrive Toyota | +53:31 |
4. | Lucio Alvarez | Overdrive Toyota | +1:15:09 |
5. | Jakub Przygonski | X-Raid Mini | +1:30:04 |
6. | Orlando Terranova | Bahrain Raid Xtreme | +1:36:55 |
7. | Vladimir Vasiljev | VRT Ream | +1:39:47 |
8. | Martin Prokop | Benzina Orlen Team | +1:44:48 |
9. | Giniel de Villiers | Toyota Gazoo Racing | +1:47:14 |
10. | Sebastian Halpern | X-Raid Mini | +1:58:24 |
11. | Vaidotas Žala | Teltonika Racing | +2:28:51 |
7-ame etape dalyvių laukė netrumpa diena: beveik 402 km (Rijadas – al Davadimis) greičio ruožas, tik klasikinių automobilių ekipažai turėjo įveikti 268 km.
Remiantis organizatorių informacija, trasą sudarė smėlis (33 proc.), dirvožemis (45 proc.), šiek tiek asfalto (17 proc.) ir nedaug kopų (5 proc.).
„Teltonika Racing“ media komandos narys, buvęs V. Žalos šturmanas Saulius Jurgelėnas išsamiai apžvelgė būsimą beveik 402 km greičio ruožą.
„Nuo starto apie 10 km bus labai greiti, bet siauri keliukai. Laukia akmeninga vietovė, tad trasos kelkraščiuose netrūks didelių akmenų.
Vairuoti reikės labai tiksliai, kitu atveju nuklydus nuo trasos galima ne tik pramušti padangą, bet ir apgadinti automobilį“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.
„Nuo 10 iki 90 kilometro laukia smėlėti keliukai, kartais dalyviai turės įveikti nedideles kopas. Gali laukti nesmagūs nusileidimai nuo jų, ypač jei greitis išliks gana didelis.
Nuo 90 iki 120 km trasoje – kopos. Nemanau, jog bus sudėtingos, greitis jose išliks visai nemažas.
Nuo 120 iki 180 km lauks neutralizacija, atkarpa, kai 60 km dalyviai negalės lenktyniauti ir viršyti numatyto greičio. Remiantis organizatorių informacija, neutralizacijai iki kito taško duota 1 val. 5 min.“, – apie 7-ą greičio ruožą pasakojo S. Jurgelėnas.
„Nuo 180 km dalyvių laukia lyguma, kurioje daug smulkių, siaurų, akmeningų keliukų. Tikėtina, bus daug dulkių.
Toks ruožas tęsis daugiau nei 100 km. Jei spėjai atsiplėšti nuo konkurentų, turėsi daug erdvės, jei priešais važiuos koks varžovas, bus labai sunku ir rizikinga lenkti“, – pasakojo S. Jurgelėnas.
Nuo 315 km laukia 13 km smėlinga zona, o nuo 328 km iki pat finišo – 80 km rimtų navigacijos iššūkių: dalyviai važiuos slėnyje tarp daugelio upių vagų“, – būsimą dieną apžvelgė S. Jurgelėnas.