Tvirtinama, kad jau rašomos būsimojo čempionato taisyklės – tuo esą rūpinasi po tyčinės avarijos sukėlimo skandalo lenktynių pasaulį turėjęs palikti buvęs „Benetton/Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore, laikomas artimu funkcionieriaus draugu bei verslo partneris GP2 serijoje.
Būsimasis GP1 čempionato reglamentas, „Auto Motor und Sport“ teigimu, labiausiai patinka „Ferrari“ prezidentui Luca Montezemolo, nes rengiamasi gerokai sumažinti aerodinamikos įtaką bolidų pajėgumui. Tiesa, kitos komandos, ypač su B. Ecclestone'u susitarimo dėl Konkordo sutarties vis dar nepasiekusi „Mercedes“, alternatyvių pirmenybių idėja pernelyg nesižavi. Neatmetama ir galimybė, kad šios sudarinėjamos taisyklės ateityje gali būti įgyvendintos ir „Formulėje-1“.
Kitas svarbus klausimas – kaštų ribojimas. Nors B. Ecclestone'as bei kai kurios ekipos tam, panašu, nepritaria, daugelis „Formulės-1“ komandų jau kreipėsi į FIA, kad ši nuo kito sezono į taisykles oficialiai įtrauktų biudžetų ribojimą. Ekipos esą turėtų laisvę, kaip išleisti apribotas lėšas, kas tariamai leistų „Ferrari“ atnaujinti bandymus savo valdomose trasose, o kitoms komandoms geriau išnaudoti turimos infrastruktūros privalumus.
„Auto Motor und Sport“ šaltinių teigimu, mažosios komandos siekia ir naujo variklių standarto įvedimo atidėjimo. 1,6 l motorus su turbokompresoriais numatyta pradėti naudoti jau 2014 m., tačiau dalis ekipų dėl didesnių tokių agregatų kainų bei svorio prašo tai nukelti vėlesniam laikui.
Diskusijos dėl sporto ateities kulminaciją turėtų pasiekti jau artimiausiais mėnesiais – tikimasi, kad naujoji Konkordo sutartis bus pasirašyta iki vasaros pabaigos. Nepavykus to padaryti, vis labiau augs dalies komandų išėjimo bei alternatyvių pirmenybių kūrimo tikimybė.