Lietuvoje pardavinėti nuo 1992 metų, dar iki lito įvedimo ir okupacinės Rusijos kariuomenės išvedimo, ir pardavinėti tik už užsienio valiutą, jie buvo ano meto oligarchų ponioms kažkur netoli siekiamybės ribos, kaip tas naujas automobilis Opel, pardavinėtas sostinės Pilies gatvės apačioje valiutinėje parduotuvėje – šalia vokiškų apelsinų sulčių, šokolado ir kukurūzų dribsnių. Vilniečiai, miesto svečiai ir rajonų gyventojai vaikščiodavo aplink tą automobilį ir tiesiog jį apžiūrinėjo, nes jo (naujo) kaina smarkiai viršijo žmogaus viso gyvenimo atlyginimą.
Kvepalai Amarige iš mados namų Givenchy, smarkiai reklamuoti ano meto užsienio televizijose (jas žiūrėdavo per satelitą daugelis, kas norėdavo pasisaugoti ano meto Konarskio gatvės TV produkcijos ir apsaugoti save ir artimuosius), kainavo tiek pat, kaip Lietuvos Respublikos premjero mėnesinė alga.