Kaip atskleidė Mičigano universiteto atlikto tyrimo rezultatai, gebėjimas prisiminti gazuotų gaiviųjų gėrimų ir sveikatai žalingų maisto produktų etiketes ir prekių ženklus tiesiogiai susijęs su nereikalingais kilogramais, skelbia „The Daily Mail“.
Buvo atliktas eksperimentas: vaikams rodyti logotipai bendrovių, gaminančių nesveikus maisto produktus. Vėliau mažamečiams rodytos maisto, pakuočių ir animacinių filmų herojų nuotraukos – reikėjo logotipus susieti su nuotraukomis.
Paaiškėjo, jog dalis vaikų puikiai orientuojasi prekių ženklų pasaulyje. Kuo geriau vaikais juos žinojo, tuo didesnė buvo nutukimo rizika.
Tai reiškia, jog vien sveika mityba ir fizinis aktyvumas nuo antsvorio ir nutukimo neapsaugos. Vaikų smegenyse jau įrašyti elgesio modeliai, susiję su konkrečiais prekių ženklais.
Niekam ne paslaptis, jog daug informacijos apie maistą vaikas gauna žiūrėdamas televizorių. Gaunama informacija žymiai pavojingesnė nei pats sėdėjimas prie televizoriaus. Vaikai susidaro savą įspūdį apie maistą.
Net ir patys mažiausi mažamečiai jau gali priimti su maistu susijusius sprendimus. Mažyliai gana greitai supranta, kas jiems patinka, o kas – ne. Tokie įpročiai jį lydi visą gyvenimą.