Aplinkos ministras Simonas Gentvilas aiškina, kad susitarimas su Susisiekimo ministerija dėl automobilių taršos mokesčio taip ir nebuvo rastas ir tai neišjudėjęs klausimas.
automobilių mokesčiai
10 straipsnių
Gentvilas apie pokyčius vairuotojams: tikslas – išprašyti dyzelinius automobilius iš mūsų autoparko (981)
Aplinkos ministerija ruošia daugybę pokyčių automobilių turėtojams – svarstomi ne tik nauji automobilių registracijos ir taršos mokesčiai, bet ir akcizų didinimas, draudimas įvažiuoti į didmiesčio centrą dyzeliniams automobiliams. Aplinkos ministro teigimu, taršos mokesčiai būtini, nes kitaip Lietuv...
Premjerui neseniai pareiškus, jog nuo 2020 metų sausio bus įvestas taršių automobilių mokestis, prezidentas Gitanas Nausėda laikosi ankstesnės pozicijos, kad šio mokesčio kol kas nereikia, nes jis padidintų socialinę atskirtį. Šalies vadovas mano, kad reikėtų pradėti nuo prabangos apmokestinimo.
Praėjusią savaitę premjeras Saulius Skvernelis pareiškė, kad Lietuvoje gali būti įvedamas taršių automobilių mokestis. Nors aplinkos ministras Kęstutis Mažeika sako, kad tikslus planas dar tik rengiamas, užsimena, kad Europoje taršių automobilių mokestį moka tie savininkai, kurių mašinos išmeta 130 ...
Ketvirtadienį premjerui Sauliui Skverneliui prasitarus apie svarstomus nekilnojamo turto ir taršių automobilių mokesčius, ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius DELFI sakė, kad iki šiol Vyriausybėje apie tokių mokesčių įvedimą kalbėta nebuvo. Visgi, anot jo, jei tokie mokesčiai būt...
Finansų ministras Vilius Šapoka Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdyje sakė, kad nekilnojamojo turto (NT) ir automobilių taršos mokesčiai Lietuvoje yra reikalingi, bet juos įvesti trukdo rinkimai.
Audronius Ažubalis, Laurynas Kasčiūnas, Paulius Saudargas. Vyriausybės planas dėl automobilių kirstų socialiai jautriausiems (55)
Susipažinome su Vyriausybės planais, išnagrinėjome, įvertinome ir pateikėme S. Skverneliui pastabas ir pasiūlymus, ką galima būtų daryti.
Premjeras Saulius Skvernelis sako, jog ministrų kabinetas dar nematė Aplinkos ministerijos parengto oro taršos mažinimo plano. Premjero teigimu, plane siūlomos priemonės – diskutuotinos.
Išgirdę, kad Lietuvoje puse lūpų kalbama apie galimą taršių automobilių apmokestinimą, latviai išsigando, kad seni dyzeliniai automobiliai užplūs jų rinką.
Vis dažniau išgirstame raginimus ir nuomones dėl automobilių mokesčio. Taip ruošiama moralinė dirva šitam mokesčiui. Tačiau diskusija su visuomene nevyksta. Todėl jaučiu pareiga parašyti argumentus, kodėl šitų mokesčių nereikia.