Įmonės – ar prekiautų elektromobiliais, ar greituoju maistu – aktyviai rengia akcijas, kuriomis bando privilioti klientus, įbaugintus niūrių darbo perspektyvų ir dėl nekilnojamojo turto nuosmukio patyrusius neigiamą poveikį gerovei. Vartotojų kainos gruodžio mėnesį mažėjo trečią mėnesį iš eilės, ir tai yra ilgiausia mažėjimo atkarpa nuo 2009-ųjų; dėl to tik dar labiau auga susirūpinimas dėl įmonių pelno ir akcijų kainų.
„Visa tai reiškia labai silpną vartojimo aplinką, įskaitant vartotojų pasitikėjimo stoką ir menką pajamų augimą, – sakė Azijos akcijų investicijų direktorius Xin-Yao Ng. – Mes atsargiai vertintume daugumos sektorių ketvirtojo ketvirčio pajamas ir darytume prielaidą, kad tas pats tęsis ir pirmąjį ketvirtį, nebent vyriausybė imtųsi kokių nors reikšmingų veiksmų ekonomikai paremti.“