Netikrumas dėl apribojimų švelninimo neleidžia numatyti paklausos lygio trims ar keturiems mėnesiams į priekį, todėl nežinia, ar vis dar pateisinamas anksčiau prognozuotas pajėgumų padidėjimas iki 70–80 proc. priešpandeminio lygio, interviu ketvirtadienį sakė J. Varadi.
„Turime pritraukti šiuos skaičius prie realybės, – kalbėjo jis. – Galbūt ir bus įmanoma veikti šiame diapazone, tačiau mes negalime to garantuoti. Tai susiję ne su pajėgumų planavimu, bet su vyriausybių nustatytais apribojimais.“
„Wizz Air“ siūlomas vasaros sezono, kurio metu Europos oro linijos uždirba didžiąją dalį pinigų, perspektyvų įvertinimas atitinka vis konservatyvesnes analitikų prognozes. Tačiau jis skiriasi nuo optimistiškesnio „EasyJet Plc“ požiūrio: trečiadienį bendrovė pranešė, kad yra pasirengusi atnaujinti savo veiklą, o dauguma šalių gegužės mėnesį ketina vėl pradėti skraidyti „įprastu mastu“.
J. Varadi teigė, kad yra įsitikinęs, jog, atsižvelgiant į susikaupusią paklausą, rinka galiausiai atsigaus, tačiau „ar tai įvyks vasarą, ar žiemą, ar kitą pavasarį, mes nežinome“. Budapešte įsikūrusi „Wizz Air“ pareiškime pažymėjo, kad tikisi „laipsniško eismo atsigavimo vasaros pabaigoje“.
Europa daug griežčiau apribojo keliones lėktuvu, nei buvo galima tikėtis, sakė generalinis „Wizz Air“ direktorius, cituodamas Jungtinės Karalystės svarstymą dėl to, kurios skrydžių kryptys bus atnaujintos gegužės 17 d. Be to, dėl uždelsto vakcinacijos programos diegimo Europa „gali užtrukti metus, kol pasivys kitas šalis“.
Regionas taip pat lėčiau atkuria paslaugas nei Šiaurės Amerika ir Azija, nes daugybėje geografiškai nedidelių šalių yra mažiau vidaus skrydžių, kurių nepaveikia sienų uždarymai. Atlantoje įsikūrusi „Delta Air Lines Inc.“ ketvirtadienį pakartojo, jog trečiąjį ketvirtį tikisi pelningos veiklos, kurią paskatins poilsinės kelionės ir vietinių verslo kelionių augimas.
Londone listinguojama „Wizz Air“, kurią remia Billo Franke’o „Indigo Partners“, vis dar planuoja agresyviai siekti rinkos dalies ten, kur atsiras galimybių, ir išsaugoti visas savo 40 su viršum bazių, sakė J. Varadi.
Vežėjas taip pat neketina atsisakyti pristatymų iš „Airbus SE“, kuris per ateinaničus 12 mėnesių turėtų pagaminti 27 naujus siauro kėbulo A320 serijos lėktuvus, nors jis gali grąžinti turimus lėktuvus nuomotojams arba iš naujo derėtis dėl sąlygų.
„Wizz Air“ 1,6 milijardų eurų likvidumas esant dabartiniam grynųjų pinigų deginimo lygiui turėtų trukti trejus metus, pridūrė generalinis direktorius, o daugiau lėšų rinkti neketinama.