„Nuo praėjusių metų pabaigos akcija „Su AČIŪ, beveik už AČIŪ“ nebevyksta. Ši akcija visose „Maximos“ parduotuvėse vyko metus – praėjusių metų pradžioje į AČIŪ programą sugrąžinome šią plačiam pirkėjų ratui prieinamą akciją.
Pirkdami už 30 eurų mūsų pirkėjai galėdavo tik už vieną centą įsigyti savaitės prekę, už 60 eurų – dvi prekes, už 90 eurų – tris prekes“, – „Delfi“ komentuoja „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Pasak jos, per metus pirkėjams pasiūlyta šimtai tūkstančių produktų, tarp kurių: arbata, kakava, sultys, konservuota bakalėja, grikiai, saldainiai, sausainiai.
„Akciją pabaigėme, nes ruošiame visai naują veiksmą savo lojaliems klientams“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Atstovė priminė, kad prekybos tinklo lojalumo kortelė suteikia įvairių kitokių naudų.
Pavyzdyje – pirkėjo kvito fragmentas iš 2024 metų lapkričio 30 dienos. Žmogus pirko prekių už daugiau kaip 30 eurų ir jam buvo pasiūlytas ryžių pakelis už 1 cento kainą:
Pirmąkart šis akcijos formatas dienos šviesą išvydo dar 2021 metais ir, pasak tinklo, buvo vertinamas pirkėjų, o vėliau taikytas tik naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga.
„Maxima“ 2024 metų sausio 9 dieną pranešė, kad grįžta akcija, kai su lojalumo kortele galima gauti prekių „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą. O šia galimybe galėsiantys pasinaudoti apie 300 tūkst. su tokia kortele kasdien apsiperkančių klientų.
Vėliau, balandžio 2 dieną tinklas paskelbė, kad bus galima įsigyti iki trijų prekių po 1 centą. Tai yra, to paties apsipirkimo metu su lojalumo kortele išleidžiantys 30 eurų galės įsigyti vieną prekę už 1 centą, perkantys už 60 eurų – dvi, o perkantys už 90 eurų ar daugiau – jau tris prekes po 1 centą.
Apie prekybininkų akcijas ir pirkėjų poreikį išlikti budriems galima skaityti ČIA.