„Flo Health“ inžinerijos viceprezidentas Simonas Razminas pasidžiaugė, kad moterims skirta programėlė pagaliau pritraukė ir vyrų auditorijos dėmesį. „Jau surinkome milijoną aktyvios vyriškos auditorijos, o bendrai visame pasaulyje turime 65 mln. vartotojų. Pernai vieną mūsų projektą „Time“ paskelbė kaip metų inovaciją, o žurnalas „Nature“ spausdina mūsų mokslinius straipsnius, todėl tikrai yra kuo pasidžiaugti“, – konferencijoje „Login 2024“ organizuotoje diskusijoje kalbėjo S. Razminas.

Tačiau tai nekeičia fakto, kad šiemet sveikatos technologijų startuolis „Kilo Health“ atsisveikino su daugiau nei 100 darbuotojų. Tai esą lėmė ankstesni blogi sprendimai ir rožiniai akiniai.

S. Razminas paaiškino, kad darbuotojų skaičiui didėjant įmonės pajamos neaugo taip pat greitai.

„Supratome, kad nesame tokie efektyvūs kaip norėtume. Vienas iš sprendimų – sustoti ir 6–12 mėnesių nesamdyti žmonių. Norėjome išmokti dirbti efektyviau ir į tai pastoviai investuojame“, – kalbėjo S. Razminas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)