Iš kitos pusės, statiniai rodikliai neblogi, nes Lenkijoje pasikeitė tiesinis reguliavimas ir transporto įmonės iš ten pradėjo registruotis atgal į Lietuvą.

Apie tai, kurlink einame, laidoje „Verslo požiūris“ kalbamės su Povilu Drižu, Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generaliniu sekretoriumi.

„Statistiniai duomenys neatitinka to, kaip realiai gyvena įmonės. Ekonomikos lėtėjimas, kuris prasidėjo 2022 m. pabaigoje, nesibaigė. Nors apyvartos auga, tačiau menksta pelningumas. Įmonės mažina savo parką, žmonių skaičių. Mūsų pagrindinėse įmonėse – Vokietijoje ir kitose šalyse ekonomika sulėtėjo, nes didieji gamintojai mažina apsukas. Kol kas nepanašu, kad 2024 m. parodys teigiamas tendencijas, nes vykstantis karas vis labiau koreguoja mūsų planus. Mūsų vienas iš pranašumų buvo tas, kad puikiai mokėjome tarpininkauti tarp Rytų ir Vakarų. Vežėme krovinius tranzitu ir galėjome augti. Šiandien padėtis pasikeitė“, – aiškina P. Drižas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)