Blokas atskleidė ketinantis kovoti su Pekino pramonei taikomomis subsidijomis. Pareigūnai teigė ir toliau konsultuosiąsi su gamintojais prieš valstybių narių balsavimą dėl muito, kuris turėtų būti pradėtas taikyti nuo šio lapkričio.

Siūlomi muitai buvo aptarti su MG gamintoja „SAIC Motor Corp.“, „Volvo Car AB“ patronuojančia įmone „Geely“ ir „BYD Co.“: kiekvienai iš jų bus taikomi atitinkamai 36,3 proc., 19,3 proc. ir 17 proc. papildomi tarifai – šiek tiek mažesni, nei skelbta anksčiau.

Kitoms kompanijoms, bendradarbiavusioms atliekant ES tyrimą, bet tyrėjų neatrinktoms, bus taikomas bendras 21,3 proc. muitas, o nebendradarbiavusioms – 36,3 proc. muitas. Šie tarifai bus taikomi papildomai prie 10 proc. muitų, kurie jau dabar galioja eksportuotojams iš Kinijos.

Tesla“ atveju 9 proc. tarifas – pakankamai džiugi žinia, nes jis yra mažesnis nei kitiems gamintojams. ES pareigūnai paaiškino, kad vienas iš veiksnių, lėmusių tokį skaičiavimą – tai, kad Pekinas, regis, siūlo mažiau subsidijų užsienio kapitalo įmonėms.