Dirbtinis intelektas sustiprina, o ne pakeičia skambučių konsultantus
DI suteikiami sprendimai įprastas skambučių centro veiklas pakelia į naują lygį – didina jų efektyvumą ir tikslumą. Dirbtinio intelekto technologija leidžia priimti sprendimus, remiantis aktualiausiais duomenimis. Nors egzistuojantys informacijos klodai yra neaprėpiami žmogaus galimybėms, DI algoritmai geba atlikti reikiamą analizę per kelias sekundes. Sparta ir tikslumas leidžia optimizuoti skambučių kampanijas bei taip padidinti sėkmingų rezultatų tikimybę.
Be to, dirbtinis intelektas esmingai keičia įprastų telemarketingo bendravimo kanalų veikimą. Tobulėjant natūralios kalbos apdorojimo ir mašininio mokymosi algoritmams, dirbtinio intelekto valdomi pokalbių robotai tampa vis supratingesni, todėl geba įveikti sudėtingas vartotojų užklausas, spręsti dažniausiai pasitaikančias problemas. Jei vartotojų poreikiai neišsitenka kasdieną įveikiamų užduočių rėmuose – skambučių konsultantai gali pasitelkti į pagalbą DI algoritmus.
DI įrankių realiu laiku atliekama kalbos analizė išsprendžia vartotojų problemas ir iš anksto atsako į dažniau pasikartojančius klausimus. Todėl skambučių centrai gali automatizuoti savo veiklą, naudodami pokalbių robotus ar virtualius asistentus.
Vienas iš pažangiausių DI ir duomenų analize pagrįstų technologijų – „CallMiner“ įrankis. Šis sprendimas užtikrina svarbiausių problemų įveikimą: realiu laiku teikia patarimus skambučių konsultantams, stebi vartotojų nuotaikas, jas apibendrina. Dėl šių priežasčių dirbtinio intelekto sprendimai gali veikti kaip šalia esantis patarėjas, pateikiantis galimus atsakymus, dėmesio vertą informaciją ar užuominas, padedančias orientuotis sudėtingose situacijose. Tuomet šie duomenys panaudojami vartojimo tendencijoms nustatyti bei leidžia pagerinti bendrą skambučių kokybę. Tai smarkiai palengvina skambučių centro darbuotojams tenkantį krūvį, todėl darbuotojai gali sutelkti dėmesį į kūrybiško mąstymo reikalaujančias užduotis: santykių su klientais užmezgimą bei personalizuotų sprendimų kūrimą.
Didžiųjų duomenų analizė leis tapti strateginiu verslų partneriu
Šiandien telemarketingo bendrovės generuoja ir kaupia milžinišką vartotojų duomenų kiekį, įskaitant skambučių įrašus ir klientų atsiliepimus. Todėl didžiųjų duomenų analizės integravimas į skambučių centrų veiklą turi milžinišką potencialą. Šis procesas užtikrina efektyvesnį telemarketingo bendrovių darbą bei galimybę suteikti daugiau strateginių įžvalgų savo klientams. Duomenų apibendrinimo galimybės formuoja strateginį skambučių centrų vaidmenį ir leidžia pristatyti analize paremtą veiksmų planą.
Efektyvi duomenų analitika suteikia galimybes efektyviai identifikuoti vartotojų problemas ir jas išspręsti. Nors šiandien didelė vartotojų informacijos dalis išlieka nesusisteminta, spartūs ir plačiai prieinami didžiųjų duomenų analizės mechanizmai leidžia analizuoti klientų nuotaikas, atsiliepimus ir lūkesčius. Pavyzdžiui, jei atlikta analizė atskleidžia, kad klientai praneša apie naudojamų sprendimų sutrikimus, skambučių centro atstovai gali pirmieji identifikuoti šią problemą ir imtis reikiamų veiksmų jai spręsti.
Skambučių centrų veiklos modelis kinta kartu su debesijos technologijomis
Tradicinis skambučių centrų veiklos modelis įprastai sietas su centralizuota darbo vieta, kuri turėjo rimtų trūkumų: ribojo talentų pritraukimą ir veiklos mastą. Tačiau naujausi debesijos sprendimai leidžia šią problemą išspręsti, todėl skambučių centrų konsultantai gali dirbti iš bet kurios vietos, kur yra interneto ryšys.
Egzistuojant galimybei dirbti per nuotolį skambučių centrai įgauna prieigą prie plataus specialistų rato visame pasaulyje, taip plečiant savo paslaugų spektrą. Tai leidžia įveikti kalbos barjerą sparčiai augančiose užsienio rinkose, todėl verslui sudaromos galimybės didinti veiklos mastą šalyse, kur paklausa yra didžiausia. Be to, padidėjęs lankstumas skambučių centrų veiklą padaro dinamiškesnę – galima efektyviau reaguoti į atliekamų skambučių poreikį, sezoniškumo ar kitus verslo reikalavimus. Dėl šių priežasčių didėja telemarketingo įmonių veiklos efektyvumas ir ekonomiškumas.
Apibendrinant, dirbtinio intelekto, duomenų analizės ir debesijos technologijų pritaikymas keičia įprastą telemarketingo bendrovių veiklos modelį bei suteikia išmanias galimybes kurti vertę savo klientams. Pažangiausiais sprendimais skambučių centrų sektoriuje sujungiami vartotojai ir verslas, kartu užtikrinant sėkmę itin dinamiškame aptarnavimo pasaulyje.