Renginį organizavęs „Kauno autoklubas“ dalyviams paruošė 15 įdomių, nelengvų ir klastingų greičio ruožų bei tris itin trumpas, papildomas greičio atkarpas, kovai dėl papildomų prizų.

Šeštadienis prasidėjo ankštoje „Eolto“ aikštelėje, kurioje vienu metu važiavo po du automobilius. Trasa buvo trumpa, tačiau ją teko įveikti po keturis ratus. Suskaičiuoti iki keturių pavyko ne visų ekipažų vairuotojams ir šturmanams, taigi keliems ekipažams reikėjo susitaikyti su trasos nevykdymo statusu.

Vėliau veiksmas persikėlė į įvairias Kauno mieste esančias aikšteles bei gatvių atkarpas. Štai vingiuotoje S. Dariaus ir S. Girėno gatvės atkarpoje maksimalaus automobilio greičio niekam nepavyko pasiekti, nes trasoje tam tikrose vietose buvo išdėlioti kūgeliai, kuriuos teisingai apvažiuoti pavyko ne visiems ekipažams. Čia vėl buvo nemažai trasos nevykdymo atvejų bei daug nuverstų kūgelių.

Panašiai veiksmas vyko ir Švenčionių gatvės atkarpoje, kur maksimaliai įsibėgėti taip pat trukdė trasoje išdėstyti kūgeliai, privertę vairuotojus paprakaituoti, sukiojant vairą aplink juos.

Ralis "Kaunas 2020". Kauno autoklubo nuotr.

Bene įdomiausias greičio ruožas buvo „Milsos“ teritorijoje, kur buvo visko – žvyru padengto asfalto, balų, akmenų, žvyro, smėlio, skaldos. Na, ir žinoma, greičio bei labai daug dulkių. Paklydimų būta ir čia. Vieni šį greičio ruožą vadino Marsu, o dar kiti lygino su Turkijos ar Akropolio WRC ralio fragmentais. Stebėti čia lekiančius automobilius buvo be galo įdomu.

Ralis „Kaunas 2020“ buvo užbaigtas stovėjimo aikštelėje šalia Kauno marių paplūdimio. Trasoje vienu metu važiuojant net trims dalyviams čia buvo varžomasi dėl papildomų prizų. Buvo graži kova, o žmonės išgirdę variklių gausmą, žingsniavo iš paplūdimio link šios aikštelės ir stebėjo atkaklią lenktynininkų kovą.

Dienos pabaigoje susumavus rezultatus tapo aišku, kad vienas ekipažas laimėjo bene viską, o kai jau taip nutinka, nelieka nieko kito kaip tik šokti į baseiną. Taigi, baseine išsimaudė, absoliučioje ralio „Kaunas 2020“ įskaitoje, 2WD įskaitoje, mišrių ekipažų įskaitoje, SGC-1 įskaitoje laimėję Aurimas Margevičius ir Evelina Drilingienė su „Mitsubishi Colt“. Be to, jie buvo dar ir patys greičiausi dviejuose greičio ruožuose, kur už parodytą geriausią rezultatą buvo įsteigti papildomi partnerių prizai.

Ralis "Kaunas 2020". Kauno autoklubo nuotr.

Antri Lietuvos mini ralio čempionato SGC-1 įskaitoje liko Vilius Lingė ir Titas Pirugis su „Honda Civic“.

SGC-2 įskaitos pergalę ir antrąją vietą absoliučioje ralio įskaitoje užėmė Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas su „Honda Civic“. Antrąją vietą užėmė Redas Alubickis ir Mantas Malčiauskas su „Opel Astra“. Treti liko Robertas ir Erikas Valkeriai su „Mazda MX-5“.

SGC-3 įskaitos nugalėtojais tapo Andrius Sinkevičius ir Juozas Keršys su „BMW 323ti“. Antri liko Vytautas Venclovas ir Steponas Mickevičius su „BMW 318“. Trečią vietą užėmė Paulius ir Aivaras Skarbaliai su „BMW 325ti“.

SGC-4 įskaitoje laimėjo Karolis Balčiūnas ir Erikas Sevriukovas, važiavę su „Subaru Impreza“, kurie absoliučioje ralio įskaitoje užėmė antrą vietą, atsilikę nuo Aurimo Margevičiaus šiek tiek daugiau nei 30 sekundžių. Beje, šis ekipažas tebuvo vienintelis savo įskaitoje.

SGC-I istorinių automobilių įskaitoje taip pat važiavo tik vienas ekipažas, kuris be jokios kovos laimėjo taures. Tai Vidmantas Petronis ir Alfonsas Stasiūnas su „VAZ 2106“.

LADA įskaitoje pirmas buvo Ernestas Grabauskas ir Saulius Šuopys, važiavę su „VAZ 2106“. Marius Obeliūnas ir Marcelinas Sorkinas su „VAZ 2101“ liko antri. O trečiąją vietą užėmė Genadijus ir Vitalijus Makejevai, važiavę su „VAZ 2105“.

OC klasės nugalėtojais tapo Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas su „Subaru Impreza STI“. Antri buvo Audrius Masiulionis ir Aivaras Stalgaitis su BMW. Trečią vietą užėmė Benas Strumskis ir Kęstutis Maciulevičius su „Subaru Impreza“.

Istorinių automobilių įskaitoje pirmi buvo Mindaugas Bielikas ir Edmundas Vobolevičius su „Ford Sierra“. Tautvydas Kerpauskas ir Mindaugas Navickas užėmė antrąją vietą. Jie važiavo su „VAZ 2106“, o trečioje vietoje liko Arvydas Midvikis ir Martynas Deksnys su „Audi“.

Tarp veteranų greičiausiai lėkė Antanas Akučka, kuriam šturmanavo jo dukra Akvilė. Ekipažas važiavo su „Subaru WRX“ automobiliu bei absoliučioje ralio „Kaunas 2020“ įskaitoje užėmė 5 vietą. Saulius Nausėdas ir Vincas Verbyla su „Subaru Impreza“ buvo antri, o trečią vietą tarp veteranų pelnė Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis su „Seat Ibiza“.

Svečių įskaitoje pirmą vietą užėmė Vytautas Puodžiūnas ir Ilona Staškutė su „BMW M2“. Antri liko Drew Holland ir Marius Butinas su „BMW 328i“. Trečias buvo Alfredas Štaras su „Mazda MX-5“.

Komandinėje įskaitoje triumfavo 114 taškų surinkęs „Kauno autoklubas“. Antroje vietoje liko „Rally 4 Fun“ komanda, surinkusi 9 taškais mažiau, o trečią vietą užėmė „Alytaus autoklubas“ su 55 taškais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)