Iki 2021-ųjų gamintojo gamoje neturėtų likti nei vieno modelio, kuris būtų siūlomas su dyzeliniu varikliu, nes tuomet debiutuos naujos kartos „Civic“. Kaip teigia gamintojo atstovai, vietoj dyzelinių versijų pirkėjams bus siūlomi „Honda“ hibridiniai arba tik elektra varomi automobiliai.
Pavyzdžiui, naujojo „Honda CR-V“ pirkėjai galės rinktis vieną iš dviejų versijų – hibridinę arba varomą benzinu. Gamintojas tikisi, kad Europoje per metus parduos 60 tūkst. naujųjų „CR-V“, ir viliasi, kad bent pusė iš jų bus hibridai.
2020-aisiais „Honda“ planuoja pristatyti ir naujas „Jazz“ bei „HR-V“ modelių kartas. Šie automobiliai taip pat turės hibridines pavaras.
Paskutinis dyzelinių variklių neteksiantis modelis bus „Civic“. Naują šio modelio kartą planuojama pristatyti 2021-aisiais. Nors gamintojas žada, kad tikrai pasiūlys hibridinę „Civic“ versiją, tačiau nepažada, kad visoms Europos rinkoms bus siūloma įsigyti iš tinklo įkraunamą „Civic“ hibrido versiją.
Kitais metais gamintojas žada pristatyti ir visiškai elektra varomą modelį, kurį žada kurti 2017-aisiais, Ženevos automobilių parodoje pristatytos „Honda Urban EV“ koncepcijos pagrindu.
Kitas gamintojo tikslas – kad iki 2025-ųjų bent du trečdaliais Europoje parduotų „Honda“ automobilių būtų varomi tik elektros energija.
Tiesa, „Honda“ dyzelinių variklių neatsisako visiškai. Jie ir toliau bus gaminami Anglijoje esančioje Svindono gamykloje. Tačiau bus montuojami tik į tuos automobilius, kurie skirti Indijos, Tailando ir Filipinų rinkoms.