„Aston Martin DBS 770 Ultimate“ pavadinimas iškart išduoda du svarbiausius šio modelio dalykus. Masyvus V12 variklis čia išvysto 770 AG – gerokai daugiau nei visi ligšioliniai DBS serijos modeliai. Jis ir liks galingiausiu, nes tai bus paskutinis DBS šeimos automobilis.
Be jokios abejonės, tai bus ganėtinai retas modelis. „Aston Martin“ flagmanas „DBS770 Ultimate“ turės 300 kupe ir 199 kabrioleto „Volante“ versijų. Kaip jau įprasta, visi šie modeliai buvo užsakyti dar prieš pristatymą, todėl „DBS770 Ultimate“ jau dabar užsitarnavo kolekcinio automobilio vardą.
Galios inžinerija
„Aston Martin DBS 770 Ultimate“ montuojamas masyvus 5,2 litro V12 variklis, kuris dabar išvysto 770 AG. Šie „Aston Martin“ naudojami varikliai garsėja tuo, kad užtenka vos stipriau spustelėti akceleratorių ir automobilis išreiškia aiškų norą galines padangas paversti tirštu debesėliu. Savo kolosalų 900 Nm sukimo momentą „DBS 770 Ultimate“ pasiekia labai greitai – ties 1 800 sūkių per minutę.
Lyginant su įprastu DBS varikliu, šis pasižymi 7 proc. didesniu turbinos slėgiu ir modifikuota oro įsiurbimo sistema. Taip pat „Aston Martin“ inžinieriai iš naujo suprogramavo variklio kompiuterį. Dabar „DBS 770 Ultimate“ greitėdamas nepraranda tempo ir neatsikvepia, kol nepasiekia įspūdingo 340 km/val. greičio.
Betarpiškas ryšys su automobiliu
Tiesa, vairavimo malonumas priklauso ne tik nuo įspūdingų galios skaičių. Čia „Aston Martin“ panaudojo lenktynėse sukauptą patirtį, todėl „DBS 770 Ultimate“ vairo kolonėlė yra stipriai pritvirtinta prie kėbulo. Nesileidžiant į technines detales, galima pasakyti, kad vairuotojas iškart pajunta betarpišką ryšį su automobiliu, o delnuose tarsi jaučia kiekvieną kelio nelygumą bei priekinių ratų sukibimą.
Prie greitos reakcijos prisidėjo ir nauji stabilizatoriai, kurie automobilio kėbulą sustandino net 25 procentais. Taip automobilis dideliais greičiais stabiliau važiuoja posūkyje, o vairuotojui leidžia mėgautis savo įgūdžiais. „Aston Martin“ taip pat pakeitė ir prisitaikančios pakabos nustatymus. „DBS 770 Ultimate“ tapo šiek tiek aštresnis, tačiau neprarado savo GT – ilgų ir greitų kelionių – prigimties, bei išlaikė džentelmeniškumą.
Forma atitinka funkciją
„Aston Martin“ garsėja tuo, kad kiekviena dizaino linija ne tik kuria grožį, bet už savęs slepia inžinerinius sprendimus. Kartu su didesne „DBS 770 Ultimate“ galia atėjo ir keletas dizaino atnaujinimų.
Paskutiniojo DBS modelio drąsi išvaizda prasideda nuo išraiškingo variklio dangčio. Pasagos formos aušinimo anga leidžia greitai išeiti orui, kuris ką tik ataušino variklį. Tuo tarpu priekinio buferio apačioje esančios didesnės įsiurbimo angos efektyviau aušina radiatorius ir atkartoja ankstesnių DBS modelių dizaino kalbą.
Šiandien galingi automobiliai neįsivaizduojami be anglies pluošto. Ne išimtis ir „DBS 770 Ultimate“, kuriame anglies pluoštas supintas simetriškai. Jau standartinėje įrangoje esantys anglies pluošto langų apvadai, veidrodėlių ir sparnų apdailos bei išraiškingi slenksčiai ne tik lengvina kėbulą, bet ir sukuria agresyvų sportišką stilių.
Greičio kapsulė
Anglies pluoštas svarbią dizaino rolę užima ir „DBS 770 Ultimate“ viduje. Pavarų svirtelių, sėdynių ir salono apdailų anglies pluošto raštai kartu su „Alcantara“ ir anilino oda sukuria tipišką DBS saloną. Tokią erdvę, kurioje vairuotojas gali pasijausti bendra automobilio dalimi.
„DBS 770 Ultimate“ unikalus tuo, kad salone dizaineriai tamsius sportiškus atspalvius derino su ryškiomis spalvomis ir siuvinėjimu. Ryškiausia detalė – ant porankio esanti odinė juostelė, kurioje yra metalinė emblema su lazeriu išgraviruotu paskutinio DBS modelio pavadinimu.
„Aston Martin“ skelbia, kad „DBS 770 Ultimate“ gamyba prasidės 2023 metų pradžioje, o trečiąjį metų ketvirtį pirmieji modeliai bus atiduoti savininkams.