Nors oficialūs „Porsche“ ir BMW markių atstovai jau sulaukė išankstinių šių modelių užsakymų, juos aplenkė „Myan Management“, pirmoji Lietuvoje įregistravusi šiuos automobilius. Vis dėlto savųjų įspūdingų pirkinių laukiantys vairuotojai turbūt gali likti ramūs dėl jų išskirtinumo – šiose nuotraukose matomi automobiliai mūsų šalyje greičiausiai neužsibus. Kaip ir superautomobilio „Bugatti Veyron“ atveju, šie modeliai bus pasiūlyti nuomai Vakarų Europoje.
BMW i8 jau buvo galima matyti šalies miestų gatvėse oficialių šios markės atstovų organizuotuose renginiuose. Tai yra išties revoliucinis BMW modelis, keliantis didžiulį susidomėjimą ir dėl futuristinės išvaizdos, ir dėl neįtikėtinų galimybių. Šis 126 tūkst. eurų (435 tūkst. Lt) kainuojantis modelis yra ir draugiškas aplinkai, ir galios nestokojantis sportinis automobilis. Jis į aplinką išskiria tik 49 g/km CO2, tačiau dar labiau pribloškia jo techninės charakteristikos. Beveik 1500 kg sveriantis 4,7 m ilgio kupė turi BMW sukurtą elektra įkraunamą hibridinę sistemą, kurią sudaro trijų cilindrų 1.5 l, 231 AG benzininis variklis su dviguba turbina, sukantis galinius ratus, ir 95 kW/131 AG elektros motoras, kurio galia siunčiama priekinei ašiai.
Bendra šios sistemos galia siekia 362 AG, o maksimalus sukimo momentas – 570 Nm. Įspūdingos charakteristikos tuo nesibaigia. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik 4,4 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 2,1 l/100 km. Gamintojai žada, kad neviršijant 120 km/val. greičio, i8 gali 37 km nuvažiuoti vien tik elektros režimu. Akylesni vairuotojai pastebės, kad šį BMW puošia numeris, kuris vizualiai atrodo kaip „i8“. Vis dėlto lietuviškuose registracijos numeriuose negali būti mažosiosios „i“ raidės, o šiuo atveju automobilio savininkai ėmėsi gudrybės ir ties raide „įsuko“ numerio tvirtinimą, todėl iš toliau trumpinys atrodo kaip „i8“.
Dar labiau pribloškia „Porsche 918 Spyder“ superautomobilis. Šio automobilio kaina Vokietijoje prasideda nuo 768 tūkst. eurų (2,65 mln. Lt). Kodėl verta už „Porsche 918 Spyder“ tiek mokėti? Nes jis turi 4.6 l, V8 variklį, išvystantį 608 AG. Dar du elektros motorai jėgainės galią padidina dar 285 AG. Viso to rezultatas – iki 100 km/val. galima įsibėgėti per 2,8 sek., o 200 km/val. riba pasiekiama per 7,9 sek. Be to, gamintojai sako, kad jis toks pat ekonomiškas kaip ir „Toyota Prius“ – oficialiai 100 km galima nuvažiuoti sudeginus tik 3,3 l/100 km.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!