Tokį greitį superautomobilis pasiekė Vokietijoje, „Volkswagen“ priklausančioje beveik 9 km ilgio tiesioje „Ehra-Lessien“ bandymų trasoje.
„Bugatti“ laikoma serijinių superautomobilių gamintoja. Tai reiškia, kad bendrovė pagamina daug to paties modelio kopijų, tinkamų važinėti viešame eisme. „Bugatti“ atveju „daug“ reiškia, kad bendrovė pagamina ribotą skaičių modelių už labai didelę kainą.
Visgi „Chiron“, kuriuo buvo pasiektas naujas rekordas, nėra tas pats modelis, kurį už 3 mln. JAV dolerių galima įsigyti „Bugatti“ gamykloje Prancūzijoje. Šis rekordas buvo pasiektas naudojant „Chiron“ prototipą, kurį „Bugatti“ sukūrė drauge su Italijos lenktyninių automobilių gamintoju „Dallara“. Ši bendrovė gamina specialiai greičio rekordams siekti skirtus automobilius, galinčius įsibėgėti iki 800 km/val.
Tam, kad toks greitis būtų pasiektas saugiai, abi kompanijos pagerino automobilio aerodinaminius parametrus, o „Michelin“ pagamino specialias padangas. Beje, ši bendrovė ir šiaip gamina padangas „Chiron“ modeliams. Naujos padangos yra legalios naudoti viešuose keliuose, tačiau geba atlaikyti ypatingai didelius greičius.
Standartinis „Chiron“ elektroniškai yra apribotas ir gali pagreitėti tik iki 417 km/val. greičio. Tiesa, „Bugatti“ niekuomet neatskleidė, kiek automobilis galėtų įsibėgėti, jei elektroninio ribotuvo nebūtų. Teigiama, kad anksčiau ši informacija nebuvo atskleidžiama, mat nebuvo padangų, gebančių atlaikyti tokius didelius greičius.
„Po šio rekordo mums nebereikia nieko įrodinėti. Mūsų tikslas buvo būti pirmuoju gamintoju, pasiekusiu 480 km/val. greičio ribą. Tą padarėme ir labai didžiuojamės“, – kalbėjo „Bugatti“ prezidentas Stephanas Winkelmannas.