Tai, kad Lietuvoje netrūksta norinčių pasimatuoti geriausio vairuotojo karūną – organizatorių nestebina. Dar daugiau: kasmet susirenka nemaža dalis tų, kurie laimę bando nebe pirmą kartą. Nuolat grįžti į konkursą nori ir tie, kurie jau kartą ar du buvo jame nugalėję.

„Yra tokių, kurie dalyvauja bene visus 20 metų. Pavyzdžiui, ne kartą konkurse nugalėjęs Kęstutis Taškūnas dalyvauja beveik nuo pat pradžių. Dėl to ir padarėme „baudos“ sekundes buvusiems nugalėtojams, kad jie neturėtų pranašumo prieš tuos, kurie dalyvauja pirmą kartą“, – pasakojo Valdas Valiukevičiaus, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio konkursą, prezidentas.

Žymę paliko COVID-19 pandemija

Šiemet konkursas dalyvius pasitinka pasikeitęs. Sumenkus konkurso partnerių būriui, pasak V. Valiukevičiaus, tenka taikstytis su bene mažiausiu renginio biudžetu per visą jo istoriją.

„Visgi minties apie tai, kad šiuos metus turėtume praleisti, nebuvo. Rengiame konkursą dėl jo tęstinumo ir dėl to, kad žmonės nuo birželio klausinėja, kada galės registruotis. Nenorime jų nuvilti“, – pabrėžė organizatorius.

Konkursas šiemet sutrumpėjo: vietoje keturių atrankos etapų laukia du – vienas Vilniuje, rugsėjo 5-ąją, parodų rūmuose „Litexpo“ vyksčianios „Autobazar“ parodos metu, o kitas Šiauliuose, Darbo rinkos mokymo centro autodrome, rugsėjo 12-ąją.

Lengvesnių užduočių nebus

Nepaisant to, kad konkurso etapų mažiau, lengvesnių užduočių jo dalyviai tikėtis negali. Pasak V. Valiukevičiaus, laukia ir teorinė konkurso dalis, kuriai ruošiantis teks pasikartoti tai, ką privalu žinoti užsukus į „Regitrą“ ir bandant gauti teisę vairuoti. Be to, svarbios bus ir techninės, automobilių istorijos žinios.

„Patyrę konkurso dalyviai žino, kad neretai sritis, kuriomis reikėtų pasidomėti atidžiau, sufleruoja konkurso partneriai. Tad šiemet reikėtų pasinagrinėti ir „Škoda“ automobilių istoriją, ir pasidomėti, ką veikia „Regitra“, pasikartoti Kelių eismo taisykles, taip pat prisiminti, ką privaloma turėti automobiliuose, kam skirtas vienas ar kitas automobilio skystis ir pan., mat užduotis konkurso dalyviams rengs ir prekybos tinklo „Autoaibė“ specialistai“, – patarė pašnekovas.

Nebus apsieita ir be praktinių užduočių. Jas, sėkmingai įveikus teorinę konkurso dalį, teks „perkąsti“ sėdus prie naujausių „Škoda“ automobilių vairo.

Visgi formulės, kaip nugalėti konkurse, nežino net V. Valiukevičius. Anot jo, pasitaiko pačių įvairiausių kuriozų.

„Vieni dalyviai geriau pasirodo teorinėse užduotyse, kiti – praktinėse. Būna taip, kad atvyksta garsūs lenktynininkai ir susimauna teorijos teste, išeina net negavę sėsti prie automobilio vairo, o būna, kad dalyvis puikiai išmano teoriją, tačiau „grybauja“ sėdęs prie vairo“, – kalbėjo jis.

Finalas – Šiauliuose

„Geriausio Lietuvos vairuotojo 2020“ finalas jau tradiciškai laukia Šiauliuose, Šiaulių darbo rinkos mokymo centre, dar geriau žinomo Kuršėnų autodromo vardu.

Rugsėjo 13-ąją čia susirinks geriausiai abiejuose konkurso etapuose pasirodę dalyviai ir lauks galutinė, pati svarbiausia ir aršiausia kova. Kiekvieno iš dalyvių lauks galvą pasukti priversiančios praktinės užduotys, teks pademonstruoti teorijos žinias, loginį mąstymą, o vėliau, sėdus prie vairo, ir greitą reakciją bei tikslumą.

„Tikrai ne vienas turime draugų ir pažįstamų, kurie giriasi, kad yra geri vairuotojai. Šis konkursas yra ne tik proga pademonstruoti gebėjimus, bet ir apginti savo žodžius“, – registruotis į „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2020“ paiešką ragino V. Valiukevičius.

Registruotis į konkursą galima atsakius į klausimus šioje anketoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)