Pasirodęs 2015 metais (atnaujintas 2018 m.) jis pakeitė „Hyundai iX35“ – tokiu vardu Europoje ir kai kuriose kitose šalyse buvo parduodama antroji „Tucson“ karta. Trečioji modelio karta buvo gaminama iki 2020 metų, kada pasirodė ketvirtoji šio populiaraus korėjietiško SUV versija.

Hyundai Tucson testas. J. Paplaičio nuotr.

Visgi vadinti jį korėjietišku automobiliu galima su išlyga – nors modelio ištakos išties yra Korėjoje, tačiau jau nuo 2009 metų Europai skirta versija buvo gaminama Čekijoje.

Ir gamintojas itin dideles viltis siejo su naujos kartos automobiliu, kuris rinkoje konkuravo tiek su populiariausiu Vokietijoje SUV „Volkswagen Tiguan“, tiek ir tokiais pripažintais segmento lyderiais kaip „Toyota RAV4“, „Nissan Qashqai“, „Honda CR-V“, taip pat bendraplatformiu „Kia Sportage“.

Man teko dalyvauti net dvejose 2015 metais pasirodžiusio modelio pristatymuose – tiek statiniame , tiek ir pirmajame važiavime, kuris, žinoma, vyko ten kur automobilis ir buvo kuriamas – Frankfurto pašonėje esančiame Riuselshaime.

Neatsitiktinai gamintojas naujos kartos „Tucson“ pristatinėjo kaip markės vertybes reprezentuojantį automobilį, turintį geriausias technologijas – naujus motorus ir transmisijas, naują ir kur kas labiau europiečio akiai priimtiną dizainą, daug pagalbinės ir komforto įrangos.

Hyundai Tucson testas. J. Paplaičio nuotr.

Tad nieko keisto, kad automobilis buvo populiarius tiek naujas, tiek ir naudotas. Jis išsiskyrė puikiomis komplektacijomis – pavyzdžiui, debiuto metu gamintojas gyrėsi, kad tai yra vienintelis modelis segmente, turintis ne tik šildomas, bet ir vėdinamas sėdynes.

Na, ir kita įranga, taip pat surinkimo kokybė neleido abejoti „Tucson“ potencialu – tiek subalansuotos važiavimo savybės, tiek ir erdvus salonas su bagažine kartu su geromis komplektacijomis įtikindavo pirkėjus rinktis jį, o ne konkurentus.

Pasak „Longo LT“ – įmonės, prekiaujančios naudotais automobiliais – naudotas trečios kartos „Hyundai Tucson“ maloniai džiugina patikimumu, o tai nebuvo stiprioji ankstesnių kartų modelių savybė. Iš būdingų gedimų galima paminėti nebent kartais streikuojančią elektroniką ir apie skirtingus nesklandumus informuojančius pranešimus prietaisų skydelyje, dylančią 1,7 l turbodyzelinio motoro grandinę, pasireiškiančia būdingu tarškėjimu.

Hyundai Tucson testas. J. Paplaičio nuotr.

Taip pat modeliuose su mechaninėmis transmisijomis dažnai anksčiau laiko sudyla sankaba, pasitaiko smagračio gedimai – prieš įsigyjant tokią automobilio versiją patikrinkite sklandų pajudėjimą iš vietos.

Bet apskritai trečios kartos „Hyundai Tucson“ jei ir turi trūkumų ar su laiku pasitaikančių gedimų, tai jie nėra kritiniai, o paties automobilio eksploatacija nėra brangi. Daugiau apie trečios kartos naudotą „Hyundai Tucson“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją