Animacinį filmuką pavadintą „Kaliausė“ (angl. Scarecrow) sukūrė Oskarą laimėjusi „Moonbot Studios“ kompanija. Pagrindinis filmuko veikėjas Kaliausė dirba dideliame maisto fabrike, kuris visuomenei prisistato kaip aplinkai draugiškas ūkis, nors už jo sienų vyksta industrinė gamyba. Dirbdama fabrike Kaliausė kasdien susiduria su žiauriu elgesiu su gyvūnais: jie laikomi mažuose narvuose, jiems leidžiami augimo hormonai. Rodomos produktų etiketės atskleidžia, jog pakuotėse yra nebūtinai tai, ko galime tikėtis („100 proc. jautiena… ar kažkas panašaus“).
Tačiau reklaminiame filmuke matome ir kitokią maisto kultūrą. Kaliausė, iš fabriko grįžusi namo, randa prinokusią raudonąją papriką ir tai ją įkvepia gaminti. Filmuko herojus pasipriešina didelei agroįmonei ir ima pats pardavinėti šviežią, sveiką ir iš darniai užaugintų produktų pagamintą maistą.
„Chipotle“ maisto pramonę smerkiančią ir kitokią maisto kultūrą propaguojančią reklamą žiūrėkite žemiau:
„Mes norime šviesti žmones apie maistą,“- teigė Chrisas Arnoldas, „Chipotle“ atstovas. -Problemos, apie kurias kalbame filmuke, yra labai rimtos, bet mes norėjome jas pristatyti įdomiai ir patraukliai.“
Nors filmukas jau sulaukė nemažo pripažinimo, žemės ūkio bendruomenė sureagavo ne taip teigiamai: „Aš to nepavadinčiau edukaciniu filmuku,“ - sakė Charlie Arnotas, Maisto integralumo centro vadovas.
Šią savaitę taip pat pasirodė ir reklamos parodija, sukurta „Funny or Die“ internetinės svetainės. Šiame filmuke, kurį galite pažiūrėti čia atkreipiamas dėmesys į tai, jog „Chipotle“ taip pat yra didelė korporacija ir savo emocine, paveikia reklama tik manipuliuoja vartotojų jausmais.
Filmuke skambančią dainą „Pure Imagination“ atlieka populiari dainininkė Fiona Apple. Ši daina pirmiausia pasirodė 1971 metų filme „Vilis Vonka ir šokolado fabrikas“. „Chipotle“ reklaminis filmukas taip pat pristato naują „Chipotle“ žaidimą skirtą mobiliesiems telefonams.
Parengta pagal huffingtonpost.com, wsj.com ir nytimes.com medžiagą.