Būtų nesąžininga išskirti draugus

Lietuvoje jau atsiranda kavinių, kurios ne tik nedraudžia prisėsti terasoje su augintiniu, bet ir pasiūlo jam vandens bei kažką paskanauti. Tokiose vietose rasite skirtingus meniu suaugusiems, vaikams ir šunims. Šią vasarą specialiais akcijos ženklais pažymėtose kavinėse augintiniui galima išrinkti vieną iš kelių „Pedigree“ skanėstų.

Tokį socialinį eksperimentą vykdančios UAB „Mars Lietuva“ atstovai pasakoja, kad į jį įsitraukė beveik 20 kavinių didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir kurortuose. „Norime paskatinti žmones daugiau laiko praleisti su savo augintiniais, kurie visą dieną nekantriai laukia iš darbo grįžtančių šeimininkų. Juk keturkojai šeimos nariai nuoširdžiai džiaugiasi kiekvienu jiems parodyto dėmesio trupinėliu, už tai atsilygindami nuoširdžia, besąlygiška, pasiaukojančia meile“, - pasakoja Mindaugas Rupšys.

„Mums šuo yra šeimos narys“, - labai nuoširdžiai ir natūraliai sako „Vasaros terasoje“ sutiktas multimedijų prodiuseris Darius Kupliauskas. „Daug keliauju, nedažnai būnu namie, todėl sužadėtinė paprašė, kad įsigytume šunį. Ir tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio”, - glosto 11 mėn. vipetą Rūką.
Citata
Vietų, kur galima pavalgyti su savo augintiniu, Lietuvoje nėra labai daug. Tikėtina, kad draugų kompanijos su augintiniais rinksis būtent tokias „gyvūnams draugiškas“ vietas, tad akcijoje dalyvaujanti kavinė įgyja pranašumą prieš kitas panašias įstaigas.“

Darius pasakoja, kad grįžęs po kelionių, su draugais dažniausiai susitinka mieste. Vis dažniau su savimi ima ir Rūką. Kol šnekučiuojasi ir dalijasi įspūdžiais, šis graužia „Rodeo“. Darius giria kavinės sprendimą nemokamai pavaišinti lankytojų augintinius: „Anksčiau pats galvojau: o kodėl gi kavinės nieko nepasiūlo su šeimininkais atėjusiems šunims ir katėms? Juk žmogiško maisto šuniui negalima.“

Kavinių ŠMC ir „Vasaros terasa“ (Vilniaus Mokytojų namų kiemelyje) vadovė Eglė Tamulevičiūtė pasakoja jau anksčiau pastebėjusi, kad lankytojai į kiemelį neretai atsiveda šunis. „Mūsų svečiai savo keturkojus draugus labai myli. Juk būtų nesąžininga išskirti draugus? O mums svarbu, kad klientai būtų patenkinti“, - pažymi ji.

„Šia akcija norėjome pritraukti daugiau klientų. Išties, lankytojai pastebi pasiūlymą pavaišinti jų augintinius nemokamu „Pedigree“ skanėstu ir juo labai džiaugiasi. Smagu ir tai, kad skundų nesulaukiame – skirtingų šeimininkų šunys tikrai nesibara ir gražiai sugyvena“, - teigia restoranų vadovė.

Geras rinkodaros įrankis

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė pažymi, kad tokia kiek neįprasta akcija yra ir geras rinkodaros įrankis: „Vietų, kur galima pavalgyti su savo augintiniu, Lietuvoje nėra labai daug. Tikėtina, kad draugų kompanijos su augintiniais rinksis būtent tokias „gyvūnams draugiškas“ vietas, tad akcijoje dalyvaujanti kavinė įgyja pranašumą prieš kitas panašias įstaigas.“

Ekspertė pastebi, kad kavinės, kuriose lankytojams leidžiama ateiti su šunimis, pasižymi netgi savita atmosfera: „Akivaizdu, kad tokios kavinės vadovai yra laisvi, geranoriški ir tolerantiški žmonės, o jų klientai tai jaučia ir labai vertina“, - teigia E. Šiškauskienė.

Šis socialinis eksperimentas vyksta pirmą kartą ir truks iki rugpjūčio vidurio. Tačiau kavinių vadovams tai gali būti gera galimybė išbandyti naujas idėjas ir galbūt į meniu įtraukti ir specialų pasiūlymą lankytojų augintiniams. Tokiu sprendimu labai apsidžiaugtų visa šeima – įskaitant ir keturkojus jos narius.