Atrinkome šešias mados reklamos kampanijas, kuriose prožektorių šviesos nukreiptos į paprastas moteris. Jos nėra tobulos, bet labai spalvingos ir šarmingos!
„ModCloth" kompanija pristatydama naują maudymosi kostiumėlių kolekciją nusprendė nerengti profesionalių modelių atrankos, o pasikviesti į fotosesiją įmonės darbuotojas.
Beje, Susan Gregg Koger, įmonės „ModCloth" įkūrėja, taip pat dalyvavo šiame neįprastame projekte. Fotosesija primena eilinių atostogų akimirkas, kuriose moterų nuotraukos neretušuotos, tačiau spinduliuoja šiluma.
Naujosios Zelandijos apatinio trikotažo įmonės „Lonely" reklamos kampanija sulaukė didelio pasisekimo.
Oficialiame bendrovės puslapyje yra daugybė moterų nuotraukų iš visų pasaulio kampelių - jos plonos, putlios, tatuiruotais kūnais, turi strijų. Projekto tikslas paprastas: įmonė tiki, kad kiekviena, apatinį trikotažą vilkinti, moteris yra graži.
Catalina Girald ir Gina Rodriguez, prekės ženklo „Naja" įkūrėjos, įgyvendino projektą, kuriame dalyvavo skirtingų odos spalvų moterys.
Dalyvės buvo paprastos moterys, kurių figūros ir odos spalvos skirtingos, tačiau jas visas vienija prigimtinis moteriškas žavesys.
„American Apparel" įmonė šiuo metu išgyvena sunkmetį, tačiau jų rinkodaros kampanija 2014 metais buvo tikrai įsimintina.
Tuo metu įmonės prekės ženklo veidu tapo 62-metų Jacky O'Shaughnessy. Bendrovės agentas ją pastebėjo kavinėje ir pasiūlė bendradarbiauti. Kampanijos šūkis buvo: "Seksualumas neturi galiojimo datos."
Britų „plius dydžio" apatinio trikotažo gamintojas „Curvy Kate" surengė išties įsimintiną fotosesiją.
Tarp modelių buvo Gemma Flanagan, sėdinti invalido vežimėlyje, Carla Atherton, kuriai atlikta krūties vėžio operacija, o 65-erių metų Janet Lada, pozavo drąsiau nei jaunesnės dalyvės. „Esame įsitikinę, kad visos moterys yra dieviškos. Mūsų apatinis trikotažas yra skirtas klientėms, kurių skiriasi ne tik figūros, bet ir nuomonės, amžius bei sugebėjimai." - teigė įmonės atstovai.
Amerikos apatinio trikotažo gamintojas „Aerie" vienas pirmųjų atsisakė retušuotų reklaminių nuotraukų.
Jie reklamos kampanijose akcentavo natūralų moters grožį, neretušuodavo nuotraukų. Įmonė taip išsaugino savo klientų ratą, jog ėmė konkuruoti net su tokiais gigantais kaip „Victoria Secret".