Atrinkome šešias mados reklamos kampanijas, kuriose prožektorių šviesos nukreiptos į paprastas moteris. Jos nėra tobulos, bet labai spalvingos ir šarmingos!

„ModCloth" kompanija pristatydama naują maudymosi kostiumėlių kolekciją nusprendė nerengti profesionalių modelių atrankos, o pasikviesti į fotosesiją įmonės darbuotojas.

Susiję straipsniai

Beje, Susan Gregg Koger, įmonės „ModCloth" įkūrėja, taip pat dalyvavo šiame neįprastame projekte. Fotosesija primena eilinių atostogų akimirkas, kuriose moterų nuotraukos neretušuotos, tačiau spinduliuoja šiluma.

🍹😎😎🍭🎈 #modcloth #swim

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on Apr 5, 2016 at 5:19pm PDT

The Beach Blanket Bingo One-Piece is a forever fave! 💖 (Link in bio to shop.)

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on Apr 28, 2016 at 7:56am PDT

Friday 🐠 face. #modcloth #swim #💋

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on Apr 22, 2016 at 7:05am PDT

Halfway through the week like 🙆🏼💕 -> link in bio to shop. #modcloth

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on Apr 20, 2016 at 7:29am PDT

Naujosios Zelandijos apatinio trikotažo įmonės „Lonely" reklamos kampanija sulaukė didelio pasisekimo.

Oficialiame bendrovės puslapyje yra daugybė moterų nuotraukų iš visų pasaulio kampelių - jos plonos, putlios, tatuiruotais kūnais, turi strijų. Projekto tikslas paprastas: įmonė tiki, kad kiekviena, apatinį trikotažą vilkinti, moteris yra graži.

Sisters Bianca & Valentina for Lonely Girls. Shot by Harry Were in Auckland, NZ. #lonelygirlsproject

A photo posted by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on Jul 9, 2016 at 10:35pm PDT

Catalina Girald ir Gina Rodriguez, prekės ženklo „Naja" įkūrėjos, įgyvendino projektą, kuriame dalyvavo skirtingų odos spalvų moterys.

Dalyvės buvo paprastos moterys, kurių figūros ir odos spalvos skirtingos, tačiau jas visas vienija prigimtinis moteriškas žavesys.

One nude? So rude. 7 shades, 3 panty styles. Naja.co #NUDEFORALL

A photo posted by Naja (@naja) on May 26, 2016 at 10:10am PDT

„American Apparel" įmonė šiuo metu išgyvena sunkmetį, tačiau jų rinkodaros kampanija 2014 metais buvo tikrai įsimintina.

Tuo metu įmonės prekės ženklo veidu tapo 62-metų Jacky O'Shaughnessy. Bendrovės agentas ją pastebėjo kavinėje ir pasiūlė bendradarbiauti. Kampanijos šūkis buvo: "Seksualumas neturi galiojimo datos."

Sexy has no expiration date. Jacky in Floral Lace Lingerie #lingerie #lace

A photo posted by American Apparel (@americanapparelusa) on Jan 30, 2014 at 1:44pm PST

Britų „plius dydžio" apatinio trikotažo gamintojas „Curvy Kate" surengė išties įsimintiną fotosesiją.

Tarp modelių buvo Gemma Flanagan, sėdinti invalido vežimėlyje, Carla Atherton, kuriai atlikta krūties vėžio operacija, o 65-erių metų Janet Lada, pozavo drąsiau nei jaunesnės dalyvės. „Esame įsitikinę, kad visos moterys yra dieviškos. Mūsų apatinis trikotažas yra skirtas klientėms, kurių skiriasi ne tik figūros, bet ir nuomonės, amžius bei sugebėjimai." - teigė įmonės atstovai.

Amerikos apatinio trikotažo gamintojas „Aerie" vienas pirmųjų atsisakė retušuotų reklaminių nuotraukų.

Jie reklamos kampanijose akcentavo natūralų moters grožį, neretušuodavo nuotraukų. Įmonė taip išsaugino savo klientų ratą, jog ėmė konkuruoti net su tokiais gigantais kaip „Victoria Secret".

Oh hello, BOGO 50% off collection! Shop now in stores & online for a limited time.

A photo posted by aerie (@aerie) on Oct 6, 2016 at 6:31am PDT

No retouching on this princess! #AerieREAL

A photo posted by aerie (@aerie) on Dec 5, 2016 at 7:07pm PST

Nice girls ❤️ ALL undies 10 for $35. Shop now with the link in our bio.

A photo posted by aerie (@aerie) on Nov 25, 2016 at 11:59am PST

Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės