Kalėdiniu laikotarpiu būti originaliais sudėtinga

Lietuvoje reklamos vilkai nesipeša taip aršiai kaip užsienyje, mat Lietuvos vartotojams uždavus klausimą, pagal ką jie renkasi prekę, dažnas nurodys kainą bei patikimą prekės ženklą, tačiau ne televizoriaus ekrane matytą 30 sekundžių reklamą.

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos direktorius Gintaras Šeputis tikina, kad teoriškai kalėdinės reklamos nėra kažkuo ypatingos.

„Kalėdinei reklamai keliami tie patys reikalavimai kaip ir visai reklamai: sėkminga ta, kuri pasiekia keliamus tikslus“, - sako jis.

Visgi asociacijos direktorius pripažįsta, kad žiemos švenčių reklama susiduria su papildomais iššūkiais. 

„Tai yra laikotarpis, kurio metu smarkiai išauga reklamos kiekiai, atpažįstamumui naudojami visiems gerai žinomi simboliai, tad išsiskirti ir būti originaliais bei skoningais yra sudėtinga“, - teigė G. Šeputis.

Paprašytas įvardyti jam atmintin įstrigusią kalėdinę reklamą, G. Šeputis siūlo pažiūrėti avialinijų kompanijai „WestJet“ sukurtą vaizdo klipą.

Užsienio reklamų TOP: grojama jausmų stygomis

Labiausiai šių metų aptariamas užsienio kalėdines reklamas įvertinkite patys.

Anglų prekybos tinklo „Sainsbury's“ reklama: 220 sekundžių mini dramos, su šokolado ir Pirmojo pasaulinio karo prieskoniais:

Prekybos tinklo „John Lewis“ reklama: jautri mažo berniuko ir pingvino draugystė: 

Drabužių parduotuvių gigantas Marks & Spencer įdarbina ir fėjas:

Kalėdiniu simboliu tapusi „Coca-Cola“ reklaminės strategijos šiemet nekeičia:

Britų prabangos prekių linija „Burberry“ į pagalbą pasitelkė Beckham'ų šeimą su 12-mečiu jų sūnumi priešaky:


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)