Taip nutiko ir „Delfi“ skaitytojai Joanai (tikras vardas redakcijai žinomas). Ji pasakoja norėjusi įsigyti prekę iš elektroninės parduotuvės Pirmi.lt, tačiau prekės taip ir nesulaukusi.
„Į skambučius niekas niekada neatsako ir elektroniniu paštu neatsiliepia“, – nusivylimo neslepia skaitytoja.
Pasidomėjus šia UAB „Sinerta“ priklausančia elektronine parduotuve, galima rasti ir daugiau panašių vartotojų atsiliepimų. Visi jie skundžiasi, kad prekių nesulaukta ilgiau nei mėnesį, jų pristatymo laikas vis atidedamas, o susisiekti su pardavėjais nepavyksta nei telefonu, nei elektroniniais laiškais. Taip pat nėra galimybės ir užsakymo atšaukti.
Vartotojų teisėms žinoma
Kaip „Delfi“ sakė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) atstovė Dalia Malinauskienė, apie UAB „Sinerta“ ir jų klientų nesutarimus yra žinoma.
„Nuo metų pradžios tarnyba yra gavusi apie 30 vartotojų skundų dėl UAB „Sinerta“.
Reaguodama į gaunamų skundų skaičių, VVTAT jau yra kreipusis į bendrovę dėl galimų pažeidimų, susijusių su prekių nepristatymu, nesąžininga komercine veikla ir pan., paaiškinant apie reglamentavimą bei galimas pasekmes“, – aiškina specialistė.
Jos teigimu, kol kas dauguma ginčų, įsikišus VVTAT, išsprendžiami taikiai, o sprendimų dėl ginčo šiais metais dar nėra priimta.
„Delfi“ pabandė susisiekti ir su UAB „Sinerta“ atstovais, tačiau nei telefonu, nei el. paštu atsakymo nesulaukė. Gavus įmonės komentarą, straipsnį papildysime.
Ačiū, kad pranešate savo naujienas. Norite papasakoti savo istoriją ar pasidalinti nuomone? Kviečiame rašyti el. paštu pilieciai@delfi.lt