Danielis Sandsas iš Londono universitetinio koledžo vadybos mokyklos stebėjo, kaip sekėsi 2000 – 2014 metais Niujorke atsidariusiems restoranams, sulaukusiems žvaigždutėmis įvertintų „The New York Times“ apžvalgų. Jis pastebėjo, kad iš šios daug žadančios grupės įstaigų vėlesniais metais dažniau užsidarė tos, kurios buvo gavusios „Michelin“ žvaigždutes. Ši tendencija buvo ryški net ir atsižvelgus į tokius veiksnius kaip restorano vieta, patiekalų kainos ir virtuvės tipas. Anot tyrimo, iki 2019 metų pabaigos iš viso užsidarė 40 proc. restoranų, kuriems 2005 – 2014 metais buvo suteiktos „Michelin“ žvaigždutės.
„Michelin“ žvaigždutė tampa gera reklama: tyrimas nustatė, kad naujai žvaigždutėmis įvertintų restoranų paieškos „Google“ sistemoje išauga daugiau nei trečdaliu. Tačiau ši šlovė turi savo kainą. Visų pirma, D. Sandso teigimu, pasikeičia restoranų klientūra. Restoranui patekus į dėmesio centrą, išauga lankytojų lūkesčiai, ir padaugėja turistų iš tolimesnių vietų. Tenkinant išaugusius klientų reikalavimus, atsiranda naujų išlaidų.