Duomenys rodo, kad tokių prekių per aštuonis šių metų mėnesius „IKI“ tinklo parduotuvėse, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, parduota beveik ketvirtadaliu (apie 24 proc.) daugiau, teigiama prekybininkų išplatintame pranešime spaudai.
„Poreikis specializuotiems maisto ar asmens higienos produktams vis labiau auga – pirkėjai vis daugiau dėmesio skiria tam, ką valgo, kokius gaminius naudoja. Produkto sudėtis šiandien dažnai tampa vienu pagrindinių kriterijų renkantis prekes“, – sako prekybos tinklo atstovė spaudai B. Čaikauskaitė.
Anot jos, parduotuvėse specializuoti produktai, pavyzdžiui, tie, kurių sudėtyje nėra laktozės, glitimo, konservantų, alergenų ar kitų tam tikrai pirkėjų grupei aktualių ingredientų, žymimi specialiu „Verta pasirinkti“ ženklu, todėl vartotojams juos lengviau pastebėti bendroje prekių pasiūloje, nebūtina skaityti daugybės skirtingų prekių sudėties, kad galėtum rasti reikiamą gaminį.
Tokiu ženklinimu, anot jos, prekybos tinklas siūlo maždaug 200 prekių, tarp jų saldainiai, šokoladai, dalis mėsos gaminių ir padažai – be konservantų; makaronai bei dribsniai – be glitimo; ledai, sūriai, jogurtai, pienas, sviestas bei margarinas – be laktozės. Asortimente taip pat ir – mažai riebalų turintys mėsos gaminiai, kelių rūšių saldainiai be alergenų ir kiti specializuoti produktai.
Vieni iš labiausiai perkamų specializuotų gaminių, anot B. Čaikauskaitės, yra saldainiai ir vytinta dešra be konservantų, tačiau gyventojų įsigyjamų šios kategorijos produktų spektras yra labai įvairus – nuo pieno produktų gaminių be laktozės iki dantų pastos be dažiklių.
„Ateityje tikimės dar didesnio specializuotų produktų kategorijos augimo, nes žmonės Lietuvoje vis daugiau dėmesio skiria savo mitybai, nori pirkti vertingesnius maisto produktus, geriau žino, kokia dieta jiems tinkamiausia, kam jie yra alergiški, todėl specializuotiems produktams ir toliau skirsime didelį dėmesį“, – sako B. Čaikauskaitė.