Vienas tyrimo autorių Tomas Baranowski tvirtina, kad fizinio aktyvumo prasme judrieji vaizdo žaidimai niekuo nesiskiria nuo įprastų vaizdo žaidimų. Tai buvo įrodyta atlikus eksperimentą, kuriame dalyvavo 78 vaikai nuo 9 iki 12 metų. Visiems jiems buvo duotos vaizdo žaidimų „Nintendo“ konsolės „Wii“. Pusei tyrimo dalyvių buvo pasiūlyti aktyvūs žaidimai, tokie kaip „Wii Sports“ ar „Dance Dance Revolution-Hottest Party 3“. Likę vaikai žaidė pasyvius žaidimus, tokius kaip „Disney Sing-It Pop Hits“ ar „Super Mario Galaxy“.
Mokslininkai stebėjo vaikų būklę trylika savaičių – buvo tikrinamas jų fizinio aktyvumo lygis. Specialus prie juosmens pritvirtintas įrenginys rodė, ar žaisdamas žaidimą vaikas buvo fiziškai aktyvus, ar ramiai sėdėjo. Taip gauti duomenys parodė, kad aktyvius vaizdo žaidimus žaidę vaikai fiziškai nebuvo aktyvesni nei antrosios grupės tiriamieji.
Vaizdo žaidimus žaidžiančių vaikų fizinis aktyvumas buvo matuotas pirmą, šeštą, septintą ir dvylikta tyrimo savaitę. Pirmoje grupėje saikingas ar aktyvus fizinis krūvis kasdien buvo fiksuojamas 25-28 minutes. Antrojoje grupėje — 26-29 minutes. Fizinio aktyvumo ir laiko leidimo nejudant santykis abiejose grupėse irgi skyrėsi nedaug.
Vis dėlto mokslininkai neneigia to fakto, kad judrieji vaizdo žaidimai leidžia sudeginti daugiau kalorijų nei paprasti žaidimai.
Kompanija „Nintendo“ komentuoti šio tyrimo rezultatus atsisakė.