Iš 1,2 tūkst. kandidatų atrinkti 10 naujųjų „Iki“ klientų valdybos narių balandį susirinko į pirmąjį susitikimą. Pietų metu jie ne tik pasistiprino, bet ir su tinklo atstovais diskutavo, kaip būtų galima dar labiau gerinti grilio sezono produktų pasiūlą, kokia informacija ant pakuočių būtų naudinga pirkėjams. Be to, ir patys atrado naujų produktų, kurių nuo šiol žada įsigyti „Iki“ parduotuvėse ir stebinti artimuosius.
„Jau pačio pirmojo susitikimo metu pamatėme, kad ši iniciatyva atneš realios naudos ir padės mums tobulėti. Labai džiaugiamės, kad klientų valdybos nariai išgirdo mūsų prašymą atvirai dalintis savo nuomonėmis. Sulaukėme ir pasiūlymų, ir konstruktyvios kritikos, kai kalbėjomės apie mūsų siūlomas papildomas naudas savo pirkėjams, „Iki“ lojalumo programą, programėlę, patogumą apsiperkant ir kt. Nuoširdūs, „nenusaldinti“ atsiliepimai mums yra patys naudingiausi, nes taip galime giliau pažinti realius įvairių savo pirkėjų poreikius. Taip būdami arčiau savo klientų galėsim dar geriau pateisinti jų lūkesčius ir pasirūpinti, kad kiekvieno apsipirkimo patirtis būtų kuo geresnė“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
Ką nariai žada pirkti ir kokį favoritą išrinko
„Iki“ klientų valdybos nariai turėjo progą pietų metu paskanauti kepsninėje paruoštų skirtingų rūšių patiekalų iš kiaulienos, vištienos, žuvies ir jūros gėrybių.
Daug liaupsių ir aukštų balų sulaukė „Grill Party“ kiaulienos šoninės pjausniai pikantiškame marinate. Įvertinti ir už gerą, patogią pakuotę, visgi jie labiausiai sužavėjo skoniu – „Iki“ klientų valdybos nariai gyrė sultingą, skaniai marinuotą mėsą. „Vasaros atradimas, tikrai pirksiu“, – patikino vienas iš narių.
Kad, regis, tokia įprasta kiauliena gali padovanoti naujų kulinarinių atradimų, patvirtino ir „Grill Party“ sausai marinuotų kiaulienos sprandinės kepsnelių degustacija. „Nesu kiaulienos mėgėja, bet sprandinė mane maloniai nustebino“, – sakė viena „Iki“ klientų valdybos narė.
Narius taip pat sužavėjo patiekalai su šamo filė – ne vienas prisipažino, kad patys būtų nesugalvoję jų pirkti, tačiau dabar tą būtinai darys. „Absoliučiai teigiamai nustebino. Dabar išbandžius tikrai kartosiu. Super produktas“, – žavėjosi viena. „Nebūčiau pirkęs, bet paragavus – šią vasarą stebinsiu draugus“, – jai antrino kitas pirkėjas.
O vienas narys pasidalijo ir netikėtai naudingu patarimu, kaip įtraukti ir daugiau naudingų bei sveikų produktų į vaikų racioną. „Net nepasakysi, kad tai žuvis. Super, galima vaikus apgauti, kad tai ne žuvis“, – sakė apie „Grill Party“ šamo filė „thai“ marinate.
Tuo tarpu neabejotinai didžiausiu hitu tapo „Grill Party“ krevetės – jos susižėrė aukščiausius balus, o net pusė „Iki“ klientų valdybos narių be dvejonių jas įvertino 10-ukais. Su paprikomis ir česnakais paruoštas baltakojes blyškiąsias krevetes ragautojai gyrė už subalansuotą marinatą ir tiesiog gerą skonį.
Kartu su klientais „Iki“ nuveiks daugiau
Pirmą kartą Lietuvoje išrinktos „Iki“ klientų valdybos tikslas – tobulėjimas. Jos narių nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
„Iki“ klientų valdyba turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks ne dažniau nei kas antrą mėnesį. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ naujienas ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.
„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius tam, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 242 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.